Red Bull składa skargę przeciwko Mercedesowi w związku z DDA

Zespół Miltona Keynesa uważa, że ​​W11 i ich dwuosiowy układ kierowniczy są sprzeczne z przepisami technicznymi.

opublikowany 03/07/2020 à 18:53

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

Red Bull składa skargę przeciwko Mercedesowi w związku z DDA

Święta jedność okazywana przez stajnie Formuła 1 podczas wymuszonego rozejmu zostaną zniszczone po dwóch małych, bezpłatnych sesjach treningowych. Kontynuując EL2, czerwony Byk faktycznie złożył formalną skargę na spółkę Mercedes W11 do stewardów Grand Prix Austrii, 1. runda sezonu (3-5 lipca). 

Na celowniku Red Bulla: dwuosiowy układ kierowniczy zainstalowany w W11, który umożliwia kierowcy regulację zbieżności przednich kół poprzez pociągnięcie kierownicy podczas jazdy samochodu. Red Bull uważa, że ​​jednomiejscowe samochody Lewis Hamilton et Valtteri Bottas nie są zgodne z przepisami technicznymi, a dokładniej z art. 3.8 i 10.2.3. 

Pierwsza stanowi, że z nielicznymi wyjątkami, określonymi w innych artykułach, „ każdy element samochodu mający wpływ na jego właściwości aerodynamiczne musi pozostać nieruchomy w połączeniu z zawieszoną częścią samochodu „. Drugi wspomniany artykuł precyzuje, że „ nie można regulować układu zawieszenia, gdy pojazd jest w ruchu ". 

Red Bull złożył dwie skargi, po jednej na każdego Mercedesa, a konkretnie dotyczył sesji Free Practice 2, podczas której zastosowano DDA. Przedstawiciele drużyn niemieckich i austriackich zostaną wezwani przed stewardów Spielberga o godzinie 19:10.

Dzisiaj rano Christian Horner i Toto Wolff wspomniałem o tym słynnym DDA. Szef zespołu Red Bull powiedział, że chce wyjaśnień na temat legalności urządzenia. Jego austriacki odpowiednik stwierdził, że po długich rozmowach z działem technicznym FIA jest przekonany, że ma niezbędne argumenty do obrony tego odkrycia technicznego.

Wolff dał jasno do zrozumienia, że ​​ufa Hornerowi, że będzie działał rozsądnie i zapobiegnie podjęciu decyzji o wznowieniu F1 na zielonym podłożu. Oczywiście po stronie austriackiej nie jesteśmy w takim stanie umysłu… 

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)