Wbrew wszelkim oczekiwaniom była główną rywalką stajni Mercedes w roku finansowym 2016, odnosząc nawet dwa zwycięstwa (Verstappen w Hiszpanii i Ricciardo w Malezji). Chociaż wprowadzenie turbo/hybrydowego silnika V6 zasygnalizowało śmierć dominacji w 2014 r., a następnie spowodowało jego zawrotny upadek w 2015 r., to właśnie silnik Renault, powalił Tag Heuera, co pozwoliło mu odzyskać prowadzenie w wyścigu.
Dziś w przyjętej na rok 2017 rewolucji technicznej widzi niepowtarzalną szansę na powrót na szczyt. Mistrzyni w sztuce wykorzystania nowych zasad technicznych, w dużej mierze dzięki wskazówkom Adriana Neweya, powinna być jednym z głównych beneficjentów tego F1 „nowy wygląd”, od którego wiele oczekujemy…
Odkryj prezentację każdego zespołu F1 na sezon 2017, ze statystykami kierowców, zespołów, kluczowych osobistości kierowniczych itp. w Przewodniku AUTO F1tygodniowo, nadal dostępny w wersja cyfrowa na wszystkich platformach i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)