Jeśli została definitywnie odrzucona przez F1, FOM i firma, mimo pełnego wsparcia FIA, kandydatura Andrettiego nadal wywołuje wiele dyskusji. I to nie rozpoczęcie w tym tygodniu sezonu 2024 w Bahrajnie miało zakończyć sprawę.
Prawie miesiąc po zatrzaśnięciu drzwi przed tym bardzo poważnym projektem prowadzonym przez równie poważną rodzinę jak Andretti, F1 pośrednio ponownie postawiła ten temat na stole. Tym razem jest to Stefano Domenicali, prezes Formuła 1 i główny headliner Liberty Media, który przemawiał. W przypadku Transalpine wprowadzenie 11e stajnia na padoku to temat” powiązane z Porozumieniami Concorde. "
« Jest to wspólna praca FIA i FOM dotycząca różnych rodzajów ocen, które musimy przeprowadzić, kontynuuje zainteresowana osoba audiokonferencja z inwestorami. Odnośnie tego co się stało (z Andretti. Ed.)Uważam, że proces ten został uszanowany i przedstawiliśmy wynik we właściwy sposób.
Na przyszłość chodzi przede wszystkim o wymianę z zespołami dobrych propozycji handlowych i technicznych, które zostaną omówione w odpowiedniej formie w tym roku.. » Albo jak powiedzieć, że nikt nie jest jeszcze gotowy podzielić się swoim kawałkiem tortu.
Podpisane jednomyślnie w 2020 r. Porozumienia Concorde obowiązują do końca 2025 r. W momencie ogłoszenia pod koniec stycznia odmowy kandydatury Andrettiego, F1 „pozostawiła” drzwi otwarte na pojawienie się struktury rodzinnej do 2028 r. Być może do tego czasu nowe Porozumienia Concorde ułatwią to zadanie, ale na razie duet Andretti-Cadillac musi jeszcze poczekać. Ryzykując, że jego chęć dołączenia do Formuły 1 zniknie na dobre…
CZYTAJ TAKŻE > Andretti bezpośrednio odpowiada na argumenty F1 i nie poddaje się
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
1 Uwagi)
Aby napisać komentarz
Yves-Henri RANDIER
29 o 02:2024
Jeśli biznes F1 radzi sobie dziś bardzo dobrze i może sobie pozwolić na odmowę dzielenia się przychodami z jedenastym zespołem, takim jak Andretti-Cadillac, co będzie jutro, jeśli zespoły takie jak Alpine zaczyna wegetować na końcu stawki, że Haas w dalszym ciągu odrabia straty i że Audi w końcu postanawia się poddać? Zaskoczony, że FOM stał się trochę ślepy... Wydaje mi się, że przewidywanie jest przygotowaniem na przyszłość!