Mercedes F1 zwrócił się do FIA o wyjaśnienie przepisów dotyczących korzystania z tuneli aerodynamicznych. Aktualny mistrz świata w produkcji kwestionuje w szczególności testowanie elementów aerodynamicznych oraz udostępnianie informacji i danych.
To dyrektor techniczny Paddy Lowe zwrócił się z prośbą do Charliego Whitinga, dyrektora technicznego FIA, 15 października.
Scuderia Ferrari byłaby pośrednio celem tego żądania. Mercedes byłby zaniepokojony możliwym wykorzystaniem tunelu aerodynamicznego Zespół Haas F1 przez włoski zespół, który nawiązał współpracę z amerykańską konstrukcją, którą będzie napędzał w 2016 roku. FIA przeprowadziła inspekcję tunelu aerodynamicznego Maranello w tym sezonie, nie znajdując niczego niezwykłego.
Charlie Whiting odpowiedział Mercedesowi 13 listopada, stwierdzając, że nie jest w stanie odpowiedzieć na te pytania, ponieważ tematy te nie dotyczą jego obszaru specjalizacji. Komisarze będą musieli zaproponować rozwiązania.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)