Rémi Taffin: „Pracowaliśmy nad każdym najdrobniejszym szczegółem”

Jeśli rok 2013 będzie ostatnim rokiem użytkowania silników V8, przed przejściem na przyszłe silniki V6 Turbo, nadal będą prowadzone prace nad obecnymi systemami. Rémi Taffin powrócił do zagadnień wymagających przestudiowania.

opublikowany 26/02/2013 à 14:05

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Rémi Taffin: „Pracowaliśmy nad każdym najdrobniejszym szczegółem”

W przyszłym roku jednostki V6 Turbo zastąpią obecne jednostki V8, obecne na torze od 2006 roku. Ważnym punktem zwrotnym w historii Formuła 1, co będzie wymagało znacznej pracy ze strony producentów silników. Jak jednak wyjaśnia Rémi Taffin, dyrektor usług torowych marki diamentów, konieczna będzie kontynuacja prac nad silnikami V8, które stanowią również wyposażenie prawie jednej trzeciej obecnego pola (czerwony Byk, Lotos, Caterham, Williams): „Naturalnie okno operacyjne, w którym można zbadać sytuację, z roku na rok się zawęża. Oczywiście cały czas dostosowujemy się do zmian w przepisach, badamy wszystkie obszary, w których możemy poprawić osiągi silnika i naszą obsługę klienta. Musimy być bardziej skuteczni w każdym segmencie. To właśnie w obszarze niezawodności możemy najwięcej poprawić. Pracowaliśmy nad każdym najdrobniejszym szczegółem i każdą procedurą, aby zbliżyć się do maksymalnej jakości. »

Tej zimy popracowano nad niezawodnością, której w zeszłym roku brakowało kilka razy, szczególnie w przypadku alternatorów: „Od strony technicznej całą zimę pracowaliśmy nad rozwiązaniem problemów, które sprawiały nam problemy w 2012 roku. To pokazało nam, że nawet w okresie zamrożenia prac rozwojowych nie jest to takie proste, nawet przy wymianie kilku komponentów. Na tym polega różnica pomiędzy maksymalizacją wydajności poprzez zmianę specyfikacji w każdym wyścigu, a poprawą niezawodności w mroźnych warunkach. Musimy zachować ostrożność, aby zawsze zapewnić maksymalną spójność w produkcji tych części. »

PRZEWODNIK F1 2013: Numer niezbędny do śledzenia nadchodzącego nowego sezonu w najlepszych warunkach: wszystkie aktualności regulacyjne i techniczne, problemy, media, zespoły, kierowcy, tory, programy telewizyjne, wywiady i ekskluzywne raporty. Liczba AUTOhebdo, którą musisz koniecznie posiadać!


0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz