Powrót na czoło Red Bull Racing od maja zbiega się z pojawieniem się nowej specyfikacji Jednostka napędowa V6 turbo/hybrydowa Renault (przemianowany na TAG Heuer w RB12 z drużyny Christiana Hornera).
Zwiększona wydajność i zwiększona niezawodność umożliwiły Max Verstappen et Daniel Ricciardo odgrywać wiodącą rolę w obliczu Mercedes przy kilku okazjach, kiedy Srebrne Strzały znajdowały się we względnych trudnościach, ale przede wszystkim pozwalały jednomiejscowym pojazdom z czerwonym bykiem coraz bardziej martwić się Stabilny Ferrari, z zacieśnieniem pozycji w mistrzostwach konstruktorów.
Wystarczająco, aby przywrócić uśmiech klanowi Renault, znajdującego się w trudnej sytuacji w ciągu ubiegłych dwóch lat. „To oczywiście budujące widzieć, że jednostka napędowa jest w stanie walczyć o prowadzenie i bieguny, komentuje Rémi Taffin, dyrektor techniczny Renault Sport Engine F1 Zespół.
To pokazuje, że włożona praca opłaciła się, ale mamy tego świadomość musimy zawsze zwiększać moc i to jest teraz nasz cel, bo wiemy jak go osiągnąć. »
Francuz uważa, że Renault wchodzi obecnie w fazę bardzo konkretnych ulepszeń swojego układu napędowego. „Dopracowujemy drobne szczegóły, aby ulepszyć całość i ofertę większa wydajność dzięki elastyczności lub większej mocy, mówi Taffin.
Posiadanie niezawodnego i ogólnie płynnego układu napędowego było jednym z naszych głównych celów w tym roku. Teraz, gdy zostało to osiągnięte, możemy pracować nad całością we współpracy Enstone. Jako zespół cały czas uczymy się, jak działa samochód, a każda lekcja służy przyszłości. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)