Renault ogłasza nową restrukturyzację techniczną w Enstone

Pete Machin, szef działu aerodynamiki, odchodzi z francuskiego producenta i zostaje zastąpiony przez weterana domu, Dirka de Beera, ostatnio widzianego w Williamsie. 

opublikowany 01/11/2019 à 17:26

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

Renault ogłasza nową restrukturyzację techniczną w Enstone

Renault ogłasza w najbliższy piątek restrukturyzację swojego działu aerodynamiki w oczekiwaniu na sezon 2020 i potwierdza „ wzmocnić swoją organizację, aby sprostać wyzwaniu i wykorzystać możliwości, jakie dają regulacje 2021 ". 

Peter Machin, który po pełnieniu obowiązków kierował aerodynamiką czerwony Byk, opuszcza stajnię za obopólną zgodą ze skutkiem natychmiastowym. Dirk de Beer zastępuje go na tym samym stanowisku. Wspierać go będzie asystent, który w 2020 roku dołączy do Renault z innego zespołu. Vince Todd będzie pełnił tę funkcję tymczasowo do czasu swojego przybycia.

James Roberts, aerodynamik odpowiedzialny za projekty związane z samochodami przyszłości, zostaje awansowany na stanowisko szefa aerodynamiki i będzie odpowiedzialny za rozwój aerodynamiki i osiągi.

« W 2019 roku pokazaliśmy mocne strony, ale zidentyfikowaliśmy też obszary wymagające wzmocnienia, skomentował Cyril Abiteboul, główny zespół Renault. Po szybkim rozwoju naszego działu aerodynamiki i modernizacji naszego sprzętu, to wzmocnienie zarządzania w kluczowym dziale pomoże nam czerpać korzyści z naszych inwestycji. Jest to tym bardziej istotne, że wkraczamy w bardzo ważny rok w naszym średnioterminowym planie, ponieważ przepisy dotyczące aerodynamiki na rok 2021 zostały już potwierdzone. »

« Z radością witamy Dirka na stanowisku szefa działu aerodynamiki– powiedział Marcin Budkowski, dyrektor wykonawczy dsEnstone. Jego umiejętności techniczne i menedżerskie czynią go idealnym profilem do kierowania tak dużym i złożonym działem. James wykazał się dużą zdolnością do generowania osiągów, a ta nowa rola pozwoli mu kierować rozwojem aerodynamiki wszystkich naszych projektów pojazdów. Zmiany te stanowią kolejny krok w restrukturyzacji działalności Enstone w zakresie podwozi i jestem pewien, że pozwolą nam wznowić nasz postęp w kierunku przodu stawki.. »

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)