Renault na prezentacji w Montrealu

Turbo/hybrydowe bloki V6 w Losange zmierzą się w ten weekend z torem Gilles Villeneuve, który według Rémi Taffina jest bardzo wymagający dla jednostek napędowych.

opublikowany 03/06/2015 à 14:46

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Renault na prezentacji w Montrealu

S 2014, Renault et czerwony Byk odnieśli swój pierwszy sukces w tym roku w Kanadzie, po niepowodzeniach Srebrnych Strzał Lewis Hamilton i Nico Rosberg przerwali passę zwycięstw z powodu problemów z hamulcami. Rok później francuski producent silników stara się zmniejszyć dystans do rywali Mercedes et Ferrarijednomiejscowe bolidy Red Bull i Toro Ross będą musiały stawić czoła wymagającemu kanadyjskiemu torowi.

« Tor Gilles-Villeneuve poddaje wewnętrzne elementy intensywnemu naciskowi, wyjaśnia Rémi Taffin, dyrektor operacyjny Renault Sport F1. Ponad połowę trasy pokonuje się na pełnym gazie, z dwiema długimi prostymi i brutalnymi punktami hamowania na ich końcach, co stawia ogromne wymagania przed silnikiem ICE (termicznym). Dzięki tym liniom prostym i punktom hamowania nawet systemy odzyskiwania energii nie zostaną oszczędzone. Ostatecznie znalezienie właściwej formuły jest bardzo skomplikowane. »

Wygląda na to, że Renault rozwiązało w tej chwili problemy z niezawodnością po kilku awariach na początku sezonu, ale nadal pozostaje wiele do zrobienia. "Jesteśmy świadomi wyzwania, jakie stanowi Montreal pod względem wydajności […] Stale się rozwijamy i mamy nadzieję kontynuować tę dobrą dynamikę, aby jeszcze bardziej zbliżyć się do placówek w Montrealu. » dodaje Francuz.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz