Zespół Renault nie kryje swojego uczucia do toru Silverstone (Wielka Brytania). Na brytyjskim torze odbyło się pierwsze Grand Prix w historii F1 w maju 1950 r. i mimo licznych zmian na przestrzeni dziesięcioleci zachował swój charakter potężnego toru.
„Silverstone to naprawdę przyjemny torwłócznia Esteban Ocon. Prowadzenie samochodu F1 i pokonywanie dowolnej serii szybkich zakrętów to fantastyczne przeżycie i tak jest wszędzie na Silverstone. Wszyscy mówimy o robakach i Beckettach, ale w nowoczesnym samochodzie są jeszcze fajniejsze. To po prostu genialne.
Każde okrążenie jest wyzwaniem, ale to tor, na którym wiele zależy od kierowcy. Musisz perfekcyjnie pokonywać każdy zakręt i utrzymywać tempo przez całe okrążenie. Istnieją również możliwości wyprzedzania, więc jestem pewien, że zobaczymy kilka świetnych bitew, a celem będzie walka o punkty. »
Jego kolega z drużyny Daniel Ricciardo ma słabość do Silverstone i nie bez powodu: właśnie tam zaczynał w F1 ze skromną strukturą HRT. „Uwielbiam ścigać się na Silverstone. To tor bliski mojemu sercu, odkąd ścigałem się na nim w moim pierwszym Grand Prix F1 w 2011 roku. Wydaje się, że minęło to tak dawno, ale dobrze go pamiętam.
Silverstone oferuje doskonały układ, całkiem epicki przy pełnej mocy dzięki płynnym sekwencjom. Od początku do końca jest niesamowicie szybko i trzeba wykazać się dużą odwagą i trzymać się kierownicy w niektórych miejscach. Wszyscy kochamy Maggots i Becketts, dwa z najlepszych zakrętów w kalendarzu, ponieważ zapewniają tyle zabawy. »
Dyrektor techniczny Jaunes-et-Noirs, Pat Fry, również ma swój mały komentarz na temat toru o długości 5,891 km. Według niego dzięki tej sprawiedliwości pokoju naprawdę będziemy wiedzieć, które jednomiejscowe samochody radzą sobie w tym roku dobrze.
„Silverstone to mieszanka średnio- i szybkich zakrętów. Najstarsza część jest fantastyczna, szczególnie sekwencja pomiędzy Maggots, Becketts i Chapel. Jest to świetny sposób na uwypuklenie potencjalnych problemów z wydajnością samochodu i określenie, co działa, a co nie. Wymaga to pewnego stopnia efektywności w jednomiejscowy i jest to również obwód typu silnikowego.
Ostatni wyścig na Węgrzech był ekstremalny w tym sensie, że siła docisku była maksymalna. Jednak Silverstone wymaga większej wydajności w szybkich zakrętach. W przeszłości nasz samochód nie był przystosowany do tego typu toru, ale wszystko wskazuje na to, że w tym roku zmierzamy we właściwym kierunku. »
W rankingu producentów Losange po trzech wydarzeniach zajmuje szóste miejsce z 12 punktami.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)