Renault przed Silverstone: „Znaki wskazują, że zmierzamy we właściwym kierunku”

Kierowcy Esteban Ocon i Daniel Ricciardo, a także dyrektor techniczny Pat Fry wykazują duże zainteresowanie torem Silverstone. Ten utwór powinien ujawnić prawdziwy stan formy jednomiejscowych samochodów. 

opublikowany 29/07/2020 à 11:19

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Renault przed Silverstone: „Znaki wskazują, że zmierzamy we właściwym kierunku”

Zespół Renault nie kryje swojego uczucia do toru Silverstone (Wielka Brytania). Na brytyjskim torze odbyło się pierwsze Grand Prix w historii F1 w maju 1950 r. i mimo licznych zmian na przestrzeni dziesięcioleci zachował swój charakter potężnego toru. 

„Silverstone to naprawdę przyjemny torwłócznia Esteban Ocon. Prowadzenie samochodu F1 i pokonywanie dowolnej serii szybkich zakrętów to fantastyczne przeżycie i tak jest wszędzie na Silverstone. Wszyscy mówimy o robakach i Beckettach, ale w nowoczesnym samochodzie są jeszcze fajniejsze. To po prostu genialne. 

 

 

Każde okrążenie jest wyzwaniem, ale to tor, na którym wiele zależy od kierowcy. Musisz perfekcyjnie pokonywać każdy zakręt i utrzymywać tempo przez całe okrążenie. Istnieją również możliwości wyprzedzania, więc jestem pewien, że zobaczymy kilka świetnych bitew, a celem będzie walka o punkty. »

Jego kolega z drużyny Daniel Ricciardo ma słabość do Silverstone i nie bez powodu: właśnie tam zaczynał w F1 ze skromną strukturą HRT. „Uwielbiam ścigać się na Silverstone. To tor bliski mojemu sercu, odkąd ścigałem się na nim w moim pierwszym Grand Prix F1 w 2011 roku. Wydaje się, że minęło to tak dawno, ale dobrze go pamiętam. 


D. Ricciardo swój pierwszy wyścig w F1 zakończył na 19. miejscu, 3 okrążenia za zwycięzcą F. Alonso. ©DPPI

Silverstone oferuje doskonały układ, całkiem epicki przy pełnej mocy dzięki płynnym sekwencjom. Od początku do końca jest niesamowicie szybko i trzeba wykazać się dużą odwagą i trzymać się kierownicy w niektórych miejscach. Wszyscy kochamy Maggots i Becketts, dwa z najlepszych zakrętów w kalendarzu, ponieważ zapewniają tyle zabawy. »

Dyrektor techniczny Jaunes-et-Noirs, Pat Fry, również ma swój mały komentarz na temat toru o długości 5,891 km. Według niego dzięki tej sprawiedliwości pokoju naprawdę będziemy wiedzieć, które jednomiejscowe samochody radzą sobie w tym roku dobrze.

„Silverstone to mieszanka średnio- i szybkich zakrętów. Najstarsza część jest fantastyczna, szczególnie sekwencja pomiędzy Maggots, Becketts i Chapel. Jest to świetny sposób na uwypuklenie potencjalnych problemów z wydajnością samochodu i określenie, co działa, a co nie. Wymaga to pewnego stopnia efektywności w jednomiejscowy i jest to również obwód typu silnikowego. 

Ostatni wyścig na Węgrzech był ekstremalny w tym sensie, że siła docisku była maksymalna. Jednak Silverstone wymaga większej wydajności w szybkich zakrętach. W przeszłości nasz samochód nie był przystosowany do tego typu toru, ale wszystko wskazuje na to, że w tym roku zmierzamy we właściwym kierunku. »

W rankingu producentów Losange po trzech wydarzeniach zajmuje szóste miejsce z 12 punktami.

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz