Renault przedstawia barwy F1 2020 i nowego sponsora tytularnego, firmę DP World

DP World i Renault F1 Team podpisały umowę, dzięki której grupa Emirati stanie się globalnym partnerem logistycznym i partnerem tytularnym zespołu, który od sezonu 1 przyjmie nazwę Renault DP World F2020 Team.

opublikowany 11/03/2020 à 07:09

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

Renault przedstawia barwy F1 2020 i nowego sponsora tytularnego, firmę DP World

W ramach tego partnerstwa zespoły DP World, Renault Sport Racing i Groupe Renault skorzystają z globalnej platformy marketingowej oferowanej przez F1 i wspólnie zbadają możliwości zwiększenia efektywności swojego łańcucha dostaw.

Będąc światowym liderem handlu od 1972 roku w Port Rashid w Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie), DP World szybko ewoluuje w wiodącego dostawcę rozwiązań logistycznych dla właścicieli ładunków. Obecnie firma zatrudnia ponad 50 000 pracowników rozmieszczonych w ponad 150 lokalizacjach na całym świecie.

Dzięki strategicznej sieci portów, parków biznesowych, centrów logistycznych, stref ekonomicznych i usług morskich na ugruntowanych i szybko rozwijających się rynkach na całym świecie, DP World obsługuje rozległą sieć wzajemnie połączonych infrastruktur obejmujących cały łańcuch dostaw.

 

 

« Jesteśmy zachwyceni i zaszczyceni mogąc powitać DP World w rodzinie Renault”, powiedział Jérôme Stoll, prezes Renault Sport Racing. To niezwykle ciekawa i ekscytująca współpraca na kilku obszarach.

Z niecierpliwością czekamy na współpracę z DP World, jednym z wiodących na świecie dostawców rozwiązań logistycznych, w celu odkrycia nowych możliwości poprawy naszej wydajności i ograniczenia naszego wpływu na środowisko.

Mając ambicje, aby do 1 r. Formuła 2030 była neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla, stale oceniamy sposoby zmniejszenia naszego śladu węglowego, a także skrócenia czasu realizacji.

Wierzymy, że nasza współpraca z DP World odkryje namacalne sposoby sprostania wyzwaniom logistycznym stojącym przed naszym zespołem Formuły 1, a co za tym idzie, przemysłem motoryzacyjnym na większą skalę. Nie możemy się również doczekać, aby skrzyżować nasze umiejętności inżynieryjne, dzieląc się naszymi innowacjami ".

 

 

« Jednym z naszych celów strategicznych jest rozwój innowacyjnych rozwiązań logistycznych dla branży motoryzacyjnej., dodał Sułtan Ahmed Bin Sulayem, przewodniczący Grupy DP World i dyrektor generalny DP World.

Partnerstwo to stanowi pierwszy krok w poszukiwaniu sposobów zwiększenia wydajności globalnego łańcucha dostaw branży motoryzacyjnej poprzez zmniejszenie jego kosztów, zwiększenie szybkości i przejrzystości oraz łagodzenie jego wpływu na środowisko. ".

 

 

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)