W ramach tego partnerstwa zespoły DP World, Renault Sport Racing i Groupe Renault skorzystają z globalnej platformy marketingowej oferowanej przez F1 i wspólnie zbadają możliwości zwiększenia efektywności swojego łańcucha dostaw.
Będąc światowym liderem handlu od 1972 roku w Port Rashid w Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie), DP World szybko ewoluuje w wiodącego dostawcę rozwiązań logistycznych dla właścicieli ładunków. Obecnie firma zatrudnia ponad 50 000 pracowników rozmieszczonych w ponad 150 lokalizacjach na całym świecie.
Dzięki strategicznej sieci portów, parków biznesowych, centrów logistycznych, stref ekonomicznych i usług morskich na ugruntowanych i szybko rozwijających się rynkach na całym świecie, DP World obsługuje rozległą sieć wzajemnie połączonych infrastruktur obejmujących cały łańcuch dostaw.
« Jesteśmy zachwyceni i zaszczyceni mogąc powitać DP World w rodzinie Renault”, powiedział Jérôme Stoll, prezes Renault Sport Racing. To niezwykle ciekawa i ekscytująca współpraca na kilku obszarach.
Z niecierpliwością czekamy na współpracę z DP World, jednym z wiodących na świecie dostawców rozwiązań logistycznych, w celu odkrycia nowych możliwości poprawy naszej wydajności i ograniczenia naszego wpływu na środowisko.
Mając ambicje, aby do 1 r. Formuła 2030 była neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla, stale oceniamy sposoby zmniejszenia naszego śladu węglowego, a także skrócenia czasu realizacji.
Wierzymy, że nasza współpraca z DP World odkryje namacalne sposoby sprostania wyzwaniom logistycznym stojącym przed naszym zespołem Formuły 1, a co za tym idzie, przemysłem motoryzacyjnym na większą skalę. Nie możemy się również doczekać, aby skrzyżować nasze umiejętności inżynieryjne, dzieląc się naszymi innowacjami ".
« Jednym z naszych celów strategicznych jest rozwój innowacyjnych rozwiązań logistycznych dla branży motoryzacyjnej., dodał Sułtan Ahmed Bin Sulayem, przewodniczący Grupy DP World i dyrektor generalny DP World.
Partnerstwo to stanowi pierwszy krok w poszukiwaniu sposobów zwiększenia wydajności globalnego łańcucha dostaw branży motoryzacyjnej poprzez zmniejszenie jego kosztów, zwiększenie szybkości i przejrzystości oraz łagodzenie jego wpływu na środowisko. ".
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)