Więcej strachu niż krzywdy w klanie RenaultAle pożar, który dotknął RS16 Dane'a Kevina Magnussena na początku pierwszej sesji wolnych treningów, która odbyła się dziś rano w Malezji, pozostaje przedmiotem dochodzenia. Francuski zespół uważa jednak, że znalazł początki wyjaśnienia.
„Mieliśmy wyciek paliwa z zaworu odpowietrzającego, wyjaśnia Nick Chester, dyrektor techniczny Renault Sport F1 Zespół zarządzający na stronie internetowej F1. Wygląda na to, że w zbiorniku było ciśnienie, ale zbadamy to.
Działaliśmy z pełnym zbiornikiem i testowaliśmy niektóre elementy eksperymentalne w ramach przygotowań do Meksyku. Dlatego inne ustawienia niż w samochodzie Jolyona Palmera.
Wszystko w porządku, to najważniejsze. Na szczęście samochód nie wygląda na zbyt zniszczony, więc postaramy się przygotować go na FP2. Oczywiście jest jeszcze trochę pracy do wykonania, ale postaramy się wszystko ułożyć na dobrej drodze w miarę możliwości podczas sesji. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)