Renault: jednostka napędowa powinna być bardziej niezawodna

Renault Sport F1 wykorzystało przerwę przed rozpoczęciem europejskiego sezonu podczas GP Hiszpanii, aby wzmocnić niezawodność swojej jednostki napędowej.

opublikowany 06/05/2015 à 15:40

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Renault: jednostka napędowa powinna być bardziej niezawodna

Pomimo nadziei, jakie pokładano na początku sezonu, aby nadrobić stracony czas Mercedes, Renault Sport F1 doświadczył trudnych weekendów związanych z brakiem konkurencyjności ze strony jednostki napędowej, wspieranym przez silną presję ze strony klienta czerwony Byk.

Dozwolona jest 3-tygodniowa przerwa pomiędzy Bahrajnem a Barceloną, gdzie w najbliższą niedzielę, 10 maja odbędzie się GP Hiszpanii Renault Sport F1 do postępu w rozwoju turbo/hybrydowego silnika V6 o pojemności 1.6 l.

„Będziemy mieli (…) zmodyfikowaną wersję naszego steru strumieniowego w Barcelonie, która powinna zapewnić nam większą niezawodność i lepszą „sterowność” (elastyczność)”, mówi Rémi Taffin, dyrektor operacyjny Losange.

Natura Obwód Barcelony zdaje się także uspokajać inżyniera Renault Sport F1. „To znacznie bardziej klasyczny tor w porównaniu do tych, na których jeździliśmy do tej pory w tym sezonie. Trasa jest znacznie bardziej płynna... dość umiarkowana pod względem ograniczeń nałożonych na trasę Jednostka mocy, które w związku z tym muszą być skuteczne na wszystkich poziomach”– precyzuje inżynier Wirusy-Châtillon.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz