Renault, silnik Mistrza Świata

Po Wiliamsie, Benettonie i Renault Red Bull jest czwartym zespołem, który triumfował w Mistrzostwach Świata Konstruktorów z silnikiem Renault.

opublikowany 07/11/2010 à 23:21

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Renault, silnik Mistrza Świata

Renault, po ośmiu tytułach mistrza świata w produkcji silników, dodał dziewiątą linijkę do swojej listy osiągnięć. Williams (1992, 93, 94, 96 i 97), Benetton (1995), Renault (2005, 06) triumfowały już z silnikiem firmy Losange, teraz jest Red Bull Racing który triumfuje z blokiem Wirusy-Châtillon. Rzeczywiście, dzięki dubletowi Red Bull-Renault w Brazylii, zespół z Milton Keynes ma zapewniony tytuł mistrza świata.

« To historyczny dzień dla Red Bull-Renault, mówi Fabrice Lom, odpowiedzialny za obsługę silnika Renault w Red Bull Racing. Zdobyliśmy ten pierwszy tytuł dla zespołu, to ogromna nagroda za całą wykonaną pracę. Gratulacje dla wszystkich w Red Bull, fabryce Renault w Viry-Châtillon i wszystkim w Mecachrome, którzy pomogli nam zdobyć tytuł. »

« Gratulacje dla Red Bull Renault za zdobyty dzisiaj tytuł mistrza świata, a w szczególności dla naszych inżynierów pracujących dla tego zespołu, deklaruje Rémi Taffin, kierownik ds. eksploatacji silników w Renault F1 Zespół. Cała baza Viry, łącznie z naszymi partnerami i podwykonawcami, może po raz kolejny być dumna, że ​​udowodniła, że ​​potrafi zaprojektować i eksploatować silnik mistrza świata. »

Renault będzie miało okazję ponownie postawić tytuł na szali, ponieważ w przyszłym roku trzy zespoły będą jeździć na silniku diamentowej firmy: Red Bull Racing oraz, niezależnie od ich przyszłej nazwy, obecne Renault F1 Team i Lotus Racing. W Grand Prix sześć samochodów będzie napędzanych silnikiem Viry, co nie miało miejsca od 1986 roku w przypadku Lotusa, Ligiera i Tyrrella.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz