Renault nie chce rezygnować z niezawodności

Zespół Renault Sport F1 kontynuował prace nad zmianami z 2015 roku, aby znaleźć osiągi, nie rezygnując jednak z niezawodności.

opublikowany 22/02/2016 à 13:55

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Renault nie chce rezygnować z niezawodności

Tuż przed rozpoczęciem pierwszych przedsezonowych testów w Barcelonie, Renault R.S.16 został odsłonięty dziś rano w Katalonii. Powierzony Brytyjczykowi Jolyonowi Palmerowi na pierwszą rundę w 2016 roku, jednomiejscowy przejechał rano 15 okrążeń, co było najlepszym osiągnięciem byłego mistrza serii GP2 w czasie 1:31”151.

„Integracja układu napędowego z podwoziem była ogromnym wyzwaniem, ale pokazuje dobrą wolę obu podmiotów, które potrafiły się przystosować na tyle, że żaden problem nie zakłócił pierwszego startu. Nie udało się tego wygrać przy tak napiętych terminach,
wyjaśnia Rémi Taffin, kierownik ds. silników Renault Sport F1 Zespół.
 
Podobnie jak podwozie, zastosowany w tym roku układ napędowy jest kontynuacją prac rozpoczętych w zeszłym roku, jednocześnie popychając pewne pomysły jeszcze dalej. Pracowaliśmy nad komorą spalania, turbosprężarką i elektroniką, aby uzyskać większą moc bez utraty niezawodności. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz