Co się stało ? Jak Renault Czy po kwalifikacjach można było przejść od ekscytujących perspektyw do tak rozczarowującego wyniku? W parku w Stambule (Türkiye), Daniel Ricciardo et Esteban Ocon celowali w co najmniej pierwszą piątkę, zwłaszcza nabierając imponującej dynamiki na mokrym torze:
Świetnie rozpoczęliśmy wyścig, awansując na P3, niestety później mieliśmy pecha na pierwszym okrążeniu…
Wielkie gratulacje dla @Lewis hamilton za niesamowite osiągnięcie dzisiaj! pic.twitter.com/oaQ5b8TJMY- Esteban Ocon (@OconEsteban) Listopad 15, 2020
Niestety od pierwszego hamowania wszystko szło nie tak. „Utknąłem pomiędzy Lewisem [Hamilton] i Esteban na pierwszym zakręcie – opisuje Australijczyk. Nie miałem dokąd pójść. Dotknąłem mojego kolegę z drużyny i jest to sytuacja, której zawsze chcemy uniknąć. »
Francuz miał wiele na sercu. „Byłem zadowolony z mojego odejścia, ponieważ ITo był chyba mój najlepszy start w tym roku. Byłem trzeci lub czwarty w pierwszym zakręcie przed tym niefortunnym obrotem, kiedy Lewis [Hamilton] zbliżył się do Daniela, który dotknął mnie w plecy. »
Następnie pilot Normana doznał drugiego zderzenia z Valtteri Bottas kilka zakrętów dalej! Potem nastąpił nieplanowany wyjazd do boksów, aby zmienić opony „deszczowe”, a 10 minut później nadszedł czas na założenie opon pośrednich. „Od tego czasu każdy powrót zapowiadał się skomplikowanie. Zrobiliśmy co w naszej mocy i szybko przewrócimy stronę. »
Esteban Ocon dojechał do mety tuż za punktami, podczas gdy jego kolega z drużyny zwolnił tempo po ostatnim pit stopie. Z siódmego miejsca spadł na 10. miejsce. „Po prostu nie mogliśmy zmusić pośredników do pracy, kiedy ich mieliśmy. Czasami mówiono mi, że jestem jednym z najszybszych w wyścigu Kilka okrążeń później moje opony były całkowicie martwe więc to była mała loteria. »
Dyrektor wykonawczy Jaunes-et-Noirs, Marcin Budkowski, woli skoncentrować się na trzech ostatnich nadchodzących wydarzeniach, aby wypełnić 18 punktów za Racing Point wśród Producentów (13 punktów z McLaren). „Teraz skupiamy naszą uwagę na trzech ostatnich wyścigach w Bahrajnie i Abu Zabi, gdzie spodziewamy się być bardziej konkurencyjni na bardziej konwencjonalnych i przyczepnych nawierzchniach i będziemy chcieli ponownie walczyć o trzecie miejsce w mistrzostwach. »
Analizę Grand Prix Turcji 2020 przeprowadzoną przez naszego specjalnego korespondenta można znaleźć w numerze 2287 AUTOhebdo, w sprzedaży cyfrowej w poniedziałki wieczorem i w środę w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)