Podobnie jak w zeszłym tygodniu po Grand Prix Styrii, Renault F1 Zespół złożył skargę na zespół Racing Point po niedzielnym Grand Prix Węgier.
Dla przypomnienia, francuska marka uważa, że dwa różowe samochody naruszają artykuły 2.1 (zgodność z regulaminem), 3.2 (Zawodnicy muszą upewnić się, że ich samochody spełniają warunki kwalifikacyjne i bezpieczeństwo podczas testów i wyścigu), a także Załącznik 6 Ustęp 1, 2 lit. a) i 2 lit. c), a mianowicie:
W odniesieniu do wymienionych części do użytku w swoich samochodach w Formule 1 zawodnik musi używać wyłącznie wymienionych części, które zostały przez niego zaprojektowane
Wymóg dotyczący projektowania i stosowania wymienionych części nie uniemożliwia konkurentowi zlecania projektowania i/lub produkcji wymienionych części stronie trzeciej (w tym współpracownikowi tego konkurenta), pod warunkiem że:
a) Zachowuje wyłączne prawo do używania części wymienionych w Formule 1 tak długo, jak bierze udział w zawodach Formuły 1.
c) W przypadku outsourcingu projektowania ta strona trzecia nie może być konkurentem ani stroną, która bezpośrednio lub pośrednio projektuje wymienione części dla konkurenta.
Renault złożyło tę skargę podczas imprezy w Styrii, powołując się na przewody hamulcowe RP20, które również były celem części w tę niedzielę. W zeszłym tygodniu sędziowie Grand Prix Styrii uznali skargę zespołu Losange za dopuszczalną. Decyzja powinna zostać podjęta w ciągu najbliższych kilku minut.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)