Renault obiecuje większą niezawodność w Austrii

Renault pracowało nad swoimi silnikami, aby zapewnić większą niezawodność podczas GP Austrii po licznych problemach napotkanych w Baku.

opublikowany 03/07/2017 à 14:03

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Renault obiecuje większą niezawodność w Austrii

Jeśli warunki wyścigowe pozwoliły na silnik Renault (przemianowany na Tag Heuer) zwyciężył w GP Azerbejdżanu zwycięstwem Daniel Ricciardo (czerwony Byk), jednostki energetyczne Losange ucierpiały na trasie Baku.

Max Verstappen (Red Bull) został porzucony w szczególności ze względu na problem hydrauliczny, podczas gdy Jolyon Palmer (Renault) również zsiadł z konia po tym, jak już podczas testów napotkał wyciek oleju, który spowodował pożar na jego jednomiejscowy. Daniił Kwiat (Toro Rosso) napotkał problem elektryczny.

Dlatego też Renault pracowało nad nową wersją swoich jednostek napędowych zainstalowanych w Baku, aby zapewnić większą niezawodność podczas GP Austrii rozgrywanego w ten weekend na torze Red Bull Ring w Spielbergu.

„Wdrożyliśmy nowe procedury, aby uniknąć problemów z samochodami, zapewnił Rémi Taffin, dyrektor techniczny Renault. Napotkaliśmy serię przypadkowych problemów z zespołami naszych klientów. Zbadano problemy z bateriami i obecnie mają one nową specyfikację, która eliminuje już tego typu problemy. Dzięki silnikowi (ICE) najnowsza wersja rozwiązuje napotykane dotychczas problemy, korzystając z nowych elementów. »

Renault skupi się teraz na niezawodności swoich jednostek napędowych po poprawie ich wydajności.

„Próbowaliśmy poczynić postępy w stosunku do wersji widzianej w Baku, mając nadzieję uzyskać jeszcze więcej, ale nie ma planów na większe zmiany. Będzie to po prostu kwestia ulepszenia istniejącego pakietu” potwierdza Rémi Taffin.

 

0 Zobacz komentarze)