Po rozczarowującym weekendzie na Węgrzech, Renault chce wrócić na najlepszy poziom, korzystając z pewnych ulepszeń wprowadzonych do swojego silnika przez zespoły Wirusy-Châtillon.
« Mamy potencjał na dobry wynik, wyjaśnia Remi Taffin, dyrektor techniczny silników Renault. Nasze samochody spisywały się dobrze w ostatnich wyścigach i nie widzę, aby Spa miałoby wyglądać inaczej. Oprócz kilku prostych w Spa są także szybkie zakręty, co stanowi prawdziwy test. »
Renault nie boi się dwóch Grand Prix, które nastąpią po nich, mimo że ich układ zapewnia pierwsze miejsce silnikowi. Zespół diamentów postrzega raczej tor saneczkowy w Ardenach jako wyzwanie, które należy podjąć pomiędzy długimi prostymi a szybkimi zakrętami, wystawiając silnik na próbę.
« Będziesz musiał zarządzać odcinkiem pomiędzy La Source i Les Combes. Przez prawie dwa kilometry kierowcy jadą na pełnych obrotach, a starcie twarzą w twarz z Eau Rouge będzie w tym roku robiło ogromne wrażenie przy siłach bocznych rzędu 3G. Spa będzie bardzo trudne dla jednostki napędowej, ponieważ 67% okrążenia pokonuje się na pełnym gazie.
„Ale mamy dobrych kierowców, dobre podwozie i silnik na właściwej drodze: Spa i Monza zobaczą nowe ulepszenia oprogramowania i sprzętu silnika. Wszystko zmierza w dobrym kierunku. "
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)