Renault pod okiem Luca de Meo

Nowy wielki szef francuskiego producenta, który objął urząd 1 lipca, w ubiegły weekend udał się do Barcelony.

opublikowany 20/08/2020 à 12:30

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

Renault pod okiem Luca de Meo

Pod koniec maja br. Renault ogłosił szeroki plan oszczędności na kwotę 2 miliardów euro, któremu towarzyszy likwidacja 15 000 stanowisk pracy na całym świecie, w tym 4 we Francji.

Clotide Delbos, tymczasowy dyrektor generalny Grupy, wskazał jednak, że Renault zobowiązało się do Formuła 1 nie została podważona, wręcz przeciwnie.

W ubiegły weekend Luca de Meo, nowy dyrektor generalny francuskiego producenta, był obecny na Grand Prix Hiszpanii, aby doświadczyć wydarzenia od środka. Pierwsza na boisku, która wzbudziła entuzjazm w szeregach żółtych i czarnych.

« Luca de Meo ma dyrektora generalnego, który naprawdę pasjonuje się samochodami i wyścigami. To wspaniała wiadomość, mile widziana Cyril Abiteboul w Katalonii.

Będzie to z pewnością miało znaczenie dla wszystkich w Renault. Miałem okazję z nim rozmawiać i nie będę przed Wami ukrywał, że to samo zrobił z innymi zawodnikami na padoku ".

Główna ekipa francuska precyzuje, że nowy siłacz Losange nie postawił przed swoim stadem konkretnych celów na ten sezon.

« Wie, że inwestujemy długoterminowo, dodał Abiteboul. Ma świadomość tego, co się buduje przy użyciu naszych zasobów. Ma większą wiedzę na temat sportu, co może nam się tylko przydać. Ma jednak bardzo jasne oczekiwania, nie tylko wobec zespołu wyścigowego na torze, ale także co do roli, jaką musi on odegrać w strategii Grupy. ".

Po spotkaniu z włoskim biznesmenem Esteban Ocon oświadczył, że uwiodło go zainteresowanie sportami motorowymi.

« Od razu widać, że jest to osoba bardzo dobrze poinformowana i szybko się ucząca.– cieszył się Norman. Nie mówi o rzeczach, o których nie ma pojęcia. Świetnie jest mieć tak zaangażowanego szefa! Rankiem w dniu wyścigu wygłosił przemówienie, w którym przedstawił nam swoją wizję programu F1 i marki, obejmującą kilka świetnych projektów. Szczerze mówiąc, zachwycił mnie ".

Między wierszami wyczuwamy, że nowy dyrektor generalny zamierza opierać się na potężnej platformie, którą Formuła 1 nadal oferuje częściej niż jego poprzednicy.

Z tej perspektywy podpisywanie dużych wyników oczywiście nie zaszkodzi. Luca de Meo po raz pierwszy w terenie był w stanie zmierzyć dystans, jaki pozostał do pokonania.

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz