I jeśli Renault przygotowywał sobie fryzurę aż do słupka Toro Rosso ? Obydwa zespoły walczą o piąte miejsce w klasyfikacji Producentów. Przed finałem w Abu Zabi francuska drużyna ma osiem punktów przewagi nad włoską strukturą, pobudzona przez Druga pozycja Pierre'a Gasly'ego w Brazylii dwa tygodnie wcześniej.
Piątkowy wolny trening nie przywrócił pewności siebie zawodnikom Cyril Abiteboul, z czasami wolniejszymi niż konkurencyjne pojazdy jednomiejscowe. „Nie będę kłamać, jest obciążenie i trochę napięcia” – wyjaśnił Daniel Ricciardo.
„Jestem pewien, że uda nam się znaleźć to, czego potrzebujemy, aby być dobrze przygotowani zarówno na jutro, jak i na wyścig. »
Nos pilots vous résumément leur vendredi du #AbuDhabiGP.
https://t.co/WCa9HqVfId#RSduch pic.twitter.com/goXtuebFqf—Renault F1 Zespół (@RenaultF1Team) Listopad 29, 2019
Wydaje się, że Toro Rossos radzą sobie tutaj dobrze. Podoba mi się to, że mamy o co walczyć w ostatnim wyścigu. Trzyma nas w napięciu. Mamy trochę pracy do wykonania, ale myślę, że jutro (sobota) będzie OK. »
Co więcej, Australijczyk zepsuł silnik już podczas pierwszej sesji treningowej. „Był u schyłku życia”., i tak omiótł uśmiechniętego pilota. Popołudnie było lepsze, ale na szybkim okrążeniu nie byliśmy wystarczająco szybcy.
Kolej Daniela na wyjście, również w czerwonych butach. Korzysta z silnika, który był zaplanowany na jutro/niedzielę. #RSduch #AbuDhabiGP #FP2 pic.twitter.com/njfg3Y7XAV
- Zespół Renault F1 (@ RenaultF1Team) Listopad 29, 2019
Kwalifikacje zapowiadają się trudne dla Renault, ale mogą się udać, jeśli w międzyczasie poprawi się zrozumienie opon Pirelli. „ Nie wykorzystaliśmy pełnego potencjału opon, ponieważ najlepszy czas osiągnąłem podczas drugiej próby na mieszance C5, co nie powinno mieć miejsca w tym przypadku, on kontynuuje.
Nie sądzę, że wystarczająco pracowałem z oponami na okrążeniu rozgrzewkowym. Myślę więc, że pozostało jeszcze trochę czasu, aby spojrzeć w tym kierunku, ale nie możemy wierzyć, że da nam to sześć lub osiem dziesiątych.
Musimy więc znaleźć coś w ustawieniach. Prawdopodobnie przekrój gruszkę na pół: 50% w ustawieniach, 50% w podgrzewaniu opon. "
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)