Renault Sport F1 osiągnęło swoje cele w Jerez

Pomimo problemów z Red Bull Racing, Renault Sport F1 było w stanie zebrać wystarczającą ilość danych podczas testów w Jerez, aby być usatysfakcjonowanym pierwszymi zimowymi testami.

opublikowany 07/02/2015 à 18:11

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Renault Sport F1 osiągnęło swoje cele w Jerez

Renault Sport F1 był zadowolony z pierwszej sesji zimowych testów w Jerez (Hiszpania), przejeżdżając na nim ponad 2200 km Red Bull Racing et Toro Rosso. Priorytetem Wirusy-Châtillon miał zatwierdzić zmiany wprowadzone w turbo/hybrydzie 6 l V1.6, aby zrekompensować opóźnienie Mercedes. STR10 był nawet jednym z najbardziej pracowitych jednomiejscowych samochodów na torze z przebiegiem ponad 1500 km.

„Te próby były bardzo produktywne i to potwierdziły w naszych wyborach rozwojowych obraliśmy właściwą drogę. Jest to bardzo pocieszające, biorąc pod uwagę zakres późnych wyjaśnień regulacyjnych dotyczących „tokenów” itp. oraz to, ile razy musieliśmy ponownie rozważać nasze różne opcje strategiczne., skomentował Cyril Abiteboul, dyrektor generalny Renault Sport F1.

Jednak Renault Sport F1 nadal musiało borykać się z głównie problemami związanymi z niezawodnością Red Bull RB11, który przejechał zaledwie 730 kmw porównaniu do prawie 2300 km w przypadku Mercedesa W06 Hybrid. „Napotkaliśmy również pewne trudności, głównie dlatego, że tej zimy byliśmy bezkompromisowi w naszych wyborach technicznych”., rozpoznał Rémi Taffin, dyrektor ds. eksploatacji torów w Losange. „W przypadku magazynu energii zaszliśmy tak daleko, jak to możliwe, i będziemy musieli zrobić to samo z innymi komponentami w Barcelonie. Podobnie problem z pompą wodną wynikał z początkowego problemu, ponieważ ta część jeździła częściej po torze niż na stanowisku testowym. »

Wyniki pozostają zatem niedoskonałe dla Renault Sport F1, które obecnie oczekuje na następną sesję testową zaplanowaną na 19–22 lutego w Barcelonie (Hiszpania), aby kontynuować swój rozwój. " NIENasze własne wykonanie spełnia nasze oczekiwania »– zapewnił Cyril Abiteboul. „Zmierzyliśmy je dokładnie na ławce rezerwowych i odpowiadają one wynikom zarejestrowanym na torze. Jednakże, podobnie jak samochody, które będą nadal ewoluować od chwili obecnej do Melbourne, nasza jednostka napędowa również będzie inna za miesiąc. Pod względem niezawodności Mercedes nadal jest na czele, ale mieliśmy bardzo pozytywny tydzień z Toro Rosso i mamy również nadzieję, że następnym razem będzie również pozytywny z Red Bullem. »

Liczby i wyniki testów w Jerez można sprawdzić na stronie link.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz