Renault Sport F1 czy udało mu się już naprawić sytuację dzięki turbo/hybrydowemu silnikowi V6 1.6 l? Po katastrofalnym tygodniu w Jerez producent silników Wirusy-Châtillon powrócił na hiszpański tor z LZespół Otusa F1 do testowania rozwiązań na E22. Zespół Enstone potwierdził, że był w stanie przeprowadzić wszystkie testy bez napotkania "duże problemy" czy to na poziomie podwozia, czy silnika.
„Głównym celem było wsparcie programu Lotus w zakresie obsługi i konfiguracji bloku silnika, umożliwiającej przeprowadzenie kontroli systemów i podstawowej obsługi samochodu.”, oznacza Diament. „Najnowsza wersja silnika została uruchomiona bez żadnych problemów z niezawodnością, co pozwoliło Lotusowi przejechać maksymalną liczbę kilometrów dozwoloną w dniu zdjęciowym. Wykorzystano rozwiązania opracowane na stanowisku testowym w Viry podczas i po testach w Jerez. Obejmują one drobne zmiany w sprzęcie, poprawki błędów w oprogramowaniu i ulepszenia kalibracji. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)