Renault z pewnością przystąpiło do czwartej przedsezonowej sesji testowej, mając na celu dokończenie przygotowań do sezonu 2010. Podobnie jak inne zespoły, w szczególności Force India, Renault pracowało w pit stopach, starając się poprawić prędkość zmiany opon. Obszar ten zapewnia znaczną oszczędność czasu zespołom teraz, gdy tankowanie nie jest już w planach.
Witalij Pietrow, który jako pierwszy jeździł w Barcelonie, był zadowolony z przebiegu tego dnia testów. „ Warunki na torze były dzisiaj całkiem dobre i byłem szczęśliwy, że nie musiałem jechać w deszczu! Dzień był zadowalający. Zrobiliśmy sporo symulowanych pit stopów, a także wykonaliśmy dobrą robotę, ustawiając R30, poszło dobrze. »
« Sporą część poranka poświęciliśmy symulowanym pit stopom z Witalijem; wszystko poszło dobrze”, mówi Alan Permanente, główny inżynier. Dla zespołu był to także pierwszy trening na torze bez tankowania. Nie napotkaliśmy żadnych problemów proceduralnych. Niestety na początku popołudnia mieliśmy problem z hydrauliką, który zmusił nas do wymiany części układu hydraulicznego. Ograniczyło to nasz czas jazdy w drugiej części dnia. Niemniej jednak udało nam się wykonać dobrą robotę tuningową i Witalij mógł zapoznać się z tym torem. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)