Nieprzewidywalna pogoda w regionie Osaki w ostatnich tygodniach doprowadziła do kilku zamknięć międzynarodowego lotniska Kansai, przez które zwykle przejeżdża transport towarów z zespołów do Suzuka. Produkty zostały w ten sposób skierowane do Tokio, gdzie wystąpiły opóźnienia w odprawie celnej.
Smary BP/Castrol mogły zostać dostarczone dopiero w piątek rano, co było wymuszone Renault et McLaren wjechać na tor przed godziną 7 rano, czyli czasem oznaczającym koniec godziny policyjnej FIA.
W przypadku Renault jest to pierwsze z dwóch dopuszczonych w sezonie wykroczeń, natomiast McLarenowi został wyczerpany limit jokerów na rok 2018. Obydwa zespoły zdecydowały się złożyć apelację, tłumacząc, że jest to przypadek siły wyższej, na którą nie mają wpływu. Kilka godzin później wygrali sprawę ze stewardami wyścigu.
Red Bull, trzeci zespół napędzany Renault, nie doświadczył takiego nieszczęścia, ponieważ struktura Milton Keynes korzysta z usług innego dostawcy benzyny i smarów, firmy ExxonMobil.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)