Pomiędzy licznymi kontrowersjami wokół legalności Racing Point RP20, na torze w Silverstone (Wielka Brytania) pojawiły się jednomiejscowe samochody. Daniel Ricciardo (Renault) był także jednym z najszczęśliwszych ludzi na padoku po zakończeniu piątkowego treningu.
Australijczyk pozwolił sobie na zarejestrowanie trzeciego najlepszego czasu przed MŚ czerwony Byk de Max Verstappen, w EL2. „Przed dokonaniem zmian w samochodzie zrobiliśmy małą rozgrzewkę. Udało się i to znakomicie.”, szacuje, że był czwarty w Grand Prix Wielkiej Brytanii tydzień wcześniej.
„Le temps de Daniel en tendres était excellent. C'est un bon point comme nous étions tous les deux sur des testing différents et il sera intéressant de voir les comparaisons”.
Nos pilots vous résumément leur vendredi du # F170.https://t.co/ihdaOGfZ0u#RSduch pic.twitter.com/oSHoYqGj9M
—Renault F1 Zespół (@RenaultF1Team) 7 sierpnia 2020 r.
„Mieliśmy dobry okres na twardym, a potem także na miękkim. Zabrakło nam jednak trochę przetargów, więc jeszcze trochę mamy pod nogami. Nasze długie biegi również wyglądały dobrze i to dobra baza na niedzielę. »
Daniel Ricciardo również nie chce dać się ponieść emocjom. Temat podmuchów wiatru powinien odgrywać rolę w utrzymaniu tego poziomu wydajności. " Jutro (SOBOTA), wiatr prawdopodobnie zmieni się o 180 stopni. To radykalnie zmieni równowagę samochodu i jego zachowanie. »
Zarządzanie gumą może również sprawić niespodzianki w Anglii. „ Miękka opona jest interesująca. Tak to najlepiej można opisać! Zaskoczyło mnie, że wytrzymał większość okrążenia (przy dużej prędkości. Wyd.). Wierzę nawet, że Lewis (Hamilton) zyskał więcej czasu na średniej mieszance. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)