To wiadomość należąca do rejestru pozasportowego, ale mogąca mieć wpływ na wygląd jednomiejscowych egzemplarzy Haas en Formuła 1. We wtorek, 12 maja, orzekł tak Wysoki Trybunał w Londynie (Wielka Brytania). Logo sponsora tytularnego Rich Energy było plagiatem.
Dokładniej, marka napojów energetycznych od 2015 roku posługuje się logo, które zgodnie z wyrokiem prawnym jest kopią logo brytyjskiej marki rowerów górskich Whyte Bikes. Firma rowerowa nie wahała się podzielić na swojej stronie internetowej niepokojącym podobieństwem:
To ona również złożyła tę skargę. Sędzia Melissa Clarke, prowadząca sprawę, wyjaśnia swój werdykt. „Nie akceptuję pana Storey (założyciel i szef Rich Energy) i pan Kelly (przedstawiciel firmy StaxoWeb Limited, za logo Rich Energy) jako wiarygodnych i rzetelnych świadków. Do ich zeznań podchodzę z dużą ostrożnością. »
Konkretnie oznacza to, że firma Rich Energy nie ma już prawa do używania tego logo na swoich puszkach, jednomiejscowych pojazdach Haas, garniturach, odzieży i innych hełmach. Jednak Rich Energy ogłosiło na Twitterze swój zamiar „rozważ wszystkie kroki prawne, w tym odwołanie”.
Dziś zapadł wyrok w sprawie z pozwu z powództwa @WhyteBikes przeciwko nam w związku z naszym logo jelenia. Jesteśmy rozczarowani wyrokiem i ustaleniami sędziego, które są sprzeczne z naszymi twierdzeniami. Rozważamy wszystkie nasze możliwości prawne, w tym odwołanie pic.twitter.com/WVJl9Sc5nQ
- Bogata energia (@rich_energy) 14 maja 2019
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)