Najbardziej uważni z Was zauważyli, że sponsor Richard Mille nie pojawia się już na bokachAlfa Romeo ujawniono w ten poniedziałek. Rzeczywiście, pojawia się słynna marka zegarków Ferrari poprzez wieloletnie partnerstwo, które zastępuje Hublot.
Będzie to obejmować nie tylko Formuła 1, ale także WEC, mistrzostwa Competizioni GT i Ferrari Challenge oraz wyścigi Ferrari Driver Academy poprzez integrację dynamicznie rozwijającej się kategorii e-sportu.
„Każdy wie, jak naprawdę niesamowita jest historia Ferrari, choćby dzięki społeczności fanów, która skupia zarówno fanów, jak i kolekcjonerów klasycznych samochodów” – cieszy się Richard Mille. Postrzegam to partnerstwo jako fantastyczną okazję, dzięki zaangażowaniu projektantów i inżynierów Ferrari, do zintegrowania naszych licznych rozwiązań z sercem naszych zegarków.
Mattia Binotto, dyrektor zarządzający i szef zespołu Scuderia Ferrari podkreśla, że „Ferrari i Richard Mille podzielają wiele wartości, od stosowania podobnych materiałów i ich wdrażania, po naszą pasję w projektowaniu naszych produktów. Obie marki nieprzypadkowo noszą imię swojego założyciela, gdyż ucieleśniają jego marzenia i wizje.
Richard Mille to marka bardzo zaangażowana w sport motorowy. Jego szef jest przewodniczącym Komisji Wytrzymałość FIA, jest właścicielem zespołu, który prowadził żeńskie trio w zawodach 24 godziny Le Mans w 2020 roku i oprócz sponsoringu uruchomił akademię nauki jazdy. Współpraca z Ferrari nie jest ekskluzywna, ponieważ markę zegarków znajdziemy po bokach McLaren MCL35M z 2021 roku. W ubiegłym roku wyposażyła także m.in Haas i sponsorowane Charles Leclerc.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)