Zespoły napędzane turbo/hybrydami V6 z Renault Sport F1 mogli mieć nad głowami nowy miecz Damoklesa. Rzeczywiście Rob White, szef silników w Wirusy, oświadczył na łamach Auto Motor und Sport, że niektóre formacje mogą przekroczyć pięć jednostek napędowych dopuszczonych na sezon zgodnie z nowymi przepisami z 2014 roku.
„Podczas pierwszych testów zostaliśmy upuszczeni. Byliśmy w środku kryzysu, wyjaśnia White. Ale nie wpadaliśmy w panikę. Ustaliliśmy plan zamknięcia tej luki. Od tego czasu poczyniliśmy ogromne postępy, ale z pewnością niewystarczające. W niektórych zespołach wykorzystano więcej komponentów, niż oczekiwano. Utrzymanie się w obrębie pięciu zatwierdzonych na ten rok silników będzie dla tych formacji skomplikowane. »
Pamiętajcie, że Jednostki Zasilające 2014 składają się z sześciu modułów: silnika cieplnego, MGU-H, MGU-K, elementów magazynujących energię, turbosprężarki i elektronicznej jednostki sterującej. Dozwolony jest limit pięciu jednostek na element na sezon i na pilota. W przypadku wyprzedzania naliczana jest kara 10 miejsc na najbliższym polu startowym.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)