Robert Kubica (Renault), po kilku rozczarowujących wyścigach, opuścił Koreę z piątym miejscem. Mimo tak dobrego wyniku Polak doskonale wie, że musi zachować ostrożność. Tor Interlagos bardzo różni się od pozostałych, Kubica ma wątpliwości, czy R30 będzie w stanie się do niego dostosować. „ Jest trochę nietypowy i naprawdę trudno przewidzieć, na jakim poziomie będziemy się prezentować. Na długiej prostej na końcu ostatniego zakrętu kanał F zapewni nam wiele korzyści; Tutaj również moc silnika będzie odgrywać ważną rolę. Myślę, że będzie to trochę loteria, biorąc pod uwagę niestabilną pogodę w Brazylii o tej porze roku. Kiedy pada deszcz, przyczepność na torze jest bardzo słaba i musisz mieć szczęście, jeśli znajdziesz odpowiednią równowagę jednomiejscowy. »
Ponadto Polak tłumaczy, że Renault będzie musiało pójść na kompromis w sprawie swojego samochodu, aby był jak najbardziej wydajny. „ Trudno jest dostroić samochód na tym torze, który łączy w sobie długie proste i podjazdy. Musisz wybierać pomiędzy prędkością maksymalną a dociskiem aerodynamicznym, co oszczędza czas na zakrętach? trudno jest znaleźć właściwy kompromis. Na torze jest wszystkiego po trochu: duża i średnia prędkość, a do tego ma on bardziej tradycyjny układ. W wielu miejscach można zaoszczędzić czas. Jednak, jak powiedziałem wcześniej, znalezienie odpowiedniego kompromisu w zakresie równowagi i tuningu samochodu jest dość trudne. »
Jeśli Renault R30 będzie szybkie na tym torze, to Polak będzie miał szansę się wyróżnić. „ Interlagos to tor, który stwarza dobre możliwości wyprzedzania, a najlepsze są na pierwszym zakręcie. Jeśli na prostej jedziesz w odpowiednim strumieniu powietrza, możesz zahamować późno i przejść do nurkowania po wewnętrznej stronie. W zeszłym roku niektóre samochody przeszły tuning na suchym torze, a inne na mokrym. Widzieliśmy dużą różnicę w szybkości pomiędzy niektórymi z nich. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)