Kwalifikacje w klanie Lotos odbywało się na dwóch poziomach. O ile Pastor Maldonado został szybko wyeliminowany w Q1, po zmaganiach z oponami Pirelli od początku weekendu w Singapurze, o tyle Romain Grosjean podniósł swój E23 Hybrid, napędzany silnikiem turbo/hybrydowym V6 Mercedes na dziesiątym miejscu.
Francuz, który przyznał na konferencji prasowej w ubiegły czwartek, że to zrobił jego wybór dotyczący kariery na rok 2016, uważa, że praca wykonana z jego zespołem, szczególnie w zakresie stosowania supermiękkich opon, opłaciła się. „Musieliśmy ciężko pracować, aby dostać się do Q3, zarówno na torze podczas sesji, jak i z moimi inżynierami. To małe zaskoczenie, że wszystko działało idealnie i udało nam się dostać do Q3, więc jestem całkiem zadowolony. Wczoraj naprawdę mocno naciskałem na torze. Byłem naprawdę blisko niektórych ścian. »
Alan Permanente, szef operacji na torze w celach szkoleniowychEnstoneprzypomina, że zarządzanie kopertami Pirelli będzie kluczowym elementem wyścigu. „Rozważamy strategię dwóch lub trzech przystanków. Mamy dużą szansę na zdobycie ważnych punktów. »
Grand Prix Singapuru rozpocznie się o 14:XNUMX i będzie można je śledzić na żywo z komentarzem na AUTOhebdo.fr.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)