Jeśli Nico Rosberg nigdy nie był bezpośrednio zagrożony podczas Grand Prix Chin, to kierowca Mercedes również obawiał się utraty wydajności opon, jak miało to miejsce w przypadku Kimi Räikkönena pod koniec wyścigu. Niemiec zapewnia, że kluczem do jego zwycięstwa było zarządzanie oponami. „To była tylko kwestia zarządzania oponami i bardzo trudno było je utrzymać. Nie było ani jednego okrążenia, na którym mogłem się spieszyć. Zawsze trzeba było bardzo uważać. Ale w końcu się udało i strategia okazała się idealna. »
To zwycięstwo może uwolnić Nico Rosberga, który miał trudną końcówkę wyścigu, skupiając się na tym sukcesie. Syn byłego mistrza świata ma nadzieję szybko pozyskać kolejnych. „To był najdłuższy wyścig w moim życiu, czułem się, jakbym brał w tym udział 24 godziny Le Mans »– dodał kierowca Mercedesa. „To było szaleństwo, ostatnie 30 okrążeń nie miało końca. Ale i tak podobały mi się ostatnie pętle, bo powiedziałem sobie: „OK, to zwycięstwo jest moje”. Wspaniale jest widzieć, jak szybko poczyniliśmy postępy. Niki Lauda powiedział, że najtrudniej jest osiągnąć pierwsze zwycięstwo, a potem jest już łatwiej. Byłoby fantastycznie, gdyby rzeczywiście tak było. »
Zapoznaj się z analizą Grand Prix Chin przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w kolejnym numerze AUTOhebdo, dostępnym dziś w wersji cyfrowej na iPadzie, a jutro w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)