Zespół na szybkich torach Spa-Francorchamps i Monza Williams ogromnie cierpiał. Za kierownicą swojego FW31 Nico Rosberg i Kazuki Nakajima dlatego nigdy nie byli w rytmie. W Singapurze, na bardziej technicznym torze, zespół Grove powinien znaleźć pole gry bardziej dostosowane do charakterystyki jednomiejscowy. W każdym razie taką nadzieję ma Rosberg. „ Tor jest wymagający, ale wymaga znacznego docisku aerodynamicznego, który powinien lepiej odpowiadać naszemu samochodowi. », Wyjaśnia Niemiec.
Ważną rolę w osiągach jednomiejscowych pojazdów powinny odgrywać także ciepło i wilgoć, podobnie jak charakter trasy wytyczonej w samym sercu miasta, która nie pozwala na najmniejszy relaks. „ Zakrętów są 23, więc nie ma mowy o odpoczynku », kontynuuje Rosberg, który zamierza znaleźć stopień bardziej godny swojego poziomu. „ Mam nadzieję, że osiągniemy lepszy wynik niż na Monzy Konkluduje.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)