Ross Brawn: „Oczywiście nie chcemy stracić Ferrari”

Ponieważ Ferrari grozi opuszczeniem F1, jeśli jego głos nie zostanie usłyszany w sprawie przyszłych przepisów na rok 2021, Ross Brawn przedstawia swoje poglądy na temat pozycji marki, z którą jest związany od wielu lat.

opublikowany 29/12/2017 à 09:02

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Ross Brawn: „Oczywiście nie chcemy stracić Ferrari”

Z okazji zakończenia roku kolacja o godz Maranello, Sergio Marchionne, Prezydent de Ferrari i FIAT-Chrysler nie omieszkały powtórzyć groźby o odejściu ze Scuderia Ferrari z F1, gdyby jego wizja przyszłości dyscypliny nie została usłyszana przez Liberty Media.

« Produkcja identycznych samochodów i prostych, tanich silników jest modna Nascar, nie obchodzi nas to. Prawdziwym problemem jest brak wyprzedzania i potrzebujemy bardziej ekscytujących wyścigów. Jeśli chcesz poznać obecne zasady, wyrzuciłbym je wszystkie. » następnie określił menedżera Maranello.

Stanowisko zasłyszane przez nowego właściciela dyscypliny, a w szczególności przez Rossa Brawna, dyrektora Motor Sports amerykańskiego podmiotu. Ale były dyrektor techniczny włoskiego zespołu wskazuje również, że Ferrari musi współpracować z Liberty Media, aby osiągnąć kompromis.

„Nie sądzę, żeby to (groźba) było aż tak wyraźne, Brawn wierzy. Istnieją kluczowe punkty dla Ferrari, które są powiązane z tym, co określa jako swoje DNA i rozumiem jego pytania. Znam Ferrari od środka, wiem, co jest dla niego ważne.

Są rzeczy, które musimy zmienić, aby osiągnąć cele i Ferrari musi zrozumieć, że jest to również w jego interesie. Zaakceptowała cele, ale nie zgadzała się co do sposobu ich osiągnięcia.

Będziemy współpracować i zobaczymy, jakie przyniesie rozwiązania. Jasne, że nie chcemy stracić Ferrari, ale nie możemy sobie pozwolić na stosowanie draniowych rozwiązań. »

Przyszłe przepisy techniczne na rok 2021 zostały określone w ciągu roku przez FIA, z zachowaniem bloku turbo/hybrydowego V6 w zakresie jednostki napędowej, ale integrującym jedynie pojedynczy system odzyskiwania energii (MGU-K).

Kontrola wielkości turbosprężarki i wewnętrzna konstrukcja silnika są również częścią życzeń wyrażanych przez FIA i Liberty Media.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz