Nowe zmiany pojawią się na górze schematu organizacyjnego F1. Po odejściu dyrektora handlowego Seana Bratchesa, ówczesnego Chase Careya, zastąpionego 1 stycznia 1 r. na stanowisku dyrektora generalnego Grupy F2021 przez Stefano Domenicali, Ross Brawn, który zarządza częścią sportową i techniczną od 2017 r., również przygotowuje się do zawieszenia podnieś telefon.
Były dyrektor techniczny Ferrari i główny zespół Mercedes Lekarz rodzinny nie jest jedynym urzędnikiem wyższego szczebla w tej dyscyplinie, który jest bliski wygięcia sadzonek. Pat Symonds, który od 2017 roku kieruje działem technicznym sportu, również przygotowuje się do pożegnania.
Oczekuje się, że Brawn opuści stanowisko dyrektora zawodów pod koniec sezonu 2022, podczas gdy jego były kolega z Benettona opuści to stanowisko kilka miesięcy wcześniej, latem.
Symonds i jego zespół odegrali kluczową rolę w opracowaniu nowych przepisów dotyczących aerodynamiki, pierwotnie planowanych na rok 2021, a następnie przesuniętych o rok z powodu pandemii Covid-19.
Brawn, zaangażowany także na poziomie technicznym, interweniuje także i przede wszystkim w sporcie, mając na celu modernizację i rewitalizację najwyższej kategorii, aby uczynić ją potencjalnie bardziej seksowną w oczach młodszych pokoleń.
Zawdzięczamy mu zwłaszcza wprowadzenie sprintów kwalifikacyjnych, które widzieliśmy już 3 razy w tym sezonie (Silverstone, Monza i Interlagos). Ich liczba wzrośnie do 6 w 2022 roku, a Sprint może równie dobrze stać się wydarzeniem niezależnym od Grand Prix, co rodzi widmo pojawienia się w Formule 1 odwróconych lub półodwróconych siatek...
Mając odpowiednio 67 i 68 lat Brawn i Symonds mają za sobą długą i bogatą karierę w sportach motorowych, naznaczoną licznymi tytułami kierowców i producentów.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)