Po raz pierwszy w tym roku cztery jednomiejscowe samochody napędzane są turbo-hybrydową jednostką napędową V6 Honda w ubiegły weekend zdobył punkty podczas Grand Prix Monako. Nowy przykład postępu, jaki dokonał blok japoński, z nową wiodącą służbą Max Verstappen, przyćmiony przez karę 5 cali, która odebrała mu podium, na które zasługiwał.
Ale to szczególnie w klanie Toro Rosso że sytuacja poprawia się w miarę postępów w Grand Prix. Wystarczająco, aby zapewnić dzisiejszemu zespołowi Faenzy 16 punktów na koncie i jedną jednostkę od 5. miejsca zajmowanego przez Racing Point F1.
„Możemy być usatysfakcjonowani liczbą zebranych punktów i sposobem, w jaki poprowadziliśmy wyścig, podkreśla Daniil Kwiat, 7. miejsce w Monako. Przez ostatnie kilka tygodni ciężko pracowaliśmy, aby zobaczyć, gdzie musimy się poprawić i czego potrzebuję, aby jechać szybciej, i znaleźliśmy to.
Teraz musimy to powtarzać w każdy weekend, abyśmy mogli dalej zdobywać punkty. Samochód spisuje się dobrze, więc musimy go dalej rozwijać w tym samym kierunku. »
Impuls ten podkreślił także Ross Brawn, dyrektor ds. sportów motorowych w Liberty Media, który wspomina prace przygotowawcze Toro Rosso w 2018 r. z zarządem Hondy. „Małżeństwo z czerwony Byk, poprzedzone zeszłorocznymi „zaręczynami” z Toro Rosso, zaczyna przynosić owoce, wskazuje były dyrektor techniczny firmy Ferrari.
W dużej mierze odpowiada za to zespół Miltona Keynesa, ale wkład jego siostrzanego zespołu z Faenzy jest bardzo ważny, zarówno ze względu na to, czego dokonali w zeszłym roku, jak i na to, jak zespół funkcjonował w tym sezonie. Dodatkowo pomiędzy obydwoma zespołami znajduje się grupa młodych kierowców o różnym poziomie doświadczenia, którzy okazują się bardzo konkurencyjni.
Alexander Albon okazuje się największą niespodzianką i najbardziej udanym z tegorocznych debiutantów. W Monako tajski kierowca udowodnił, że jest mądry i szybki, szczególnie jeśli chodzi o zarządzanie oponami, przejeżdżając nie mniej niż 40 okrążeń na miękkich oponach, których używał w kwalifikacjach. »
Honda będzie musiała potwierdzić swoje postępy przed następnym Grand Prix w Kanadzie (7-9 czerwca), na torze, na którym silniki są zazwyczaj poważnie wykorzystywane.
Zapoznaj się z pełnym raportem i analizą Grand Prix Monako, przygotowanym przez naszych specjalnych korespondentów w Księstwie, w numerze AUTO 2218tygodniowo, już dostępny w wersji cyfrowej i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)