Jest w książce pt Totalna konkurencja, za którą Ross Brawn, współautor wraz z Adamem Parrem, był wcześniej odpowiedzialny Williams F1, odtworzył w szczególności epizod jego odejścia Mercedes pod koniec sezonu 2013.
Po sprzedaży swojego zespołu Brawn GP niemieckiej marce pod koniec 2009 roku, po zdobyciu tytułów kierowców (wraz z Jensonem Buttonem) i producentów, Brytyjczyk pozostał zaangażowany jako szef zespołu, zanim opuścił swoje stanowisko przed startem z V6 era turbo/hybrydowych jednostek napędowych.
„To, co wydarzyło się w Mercedesie, polegało na tym, że narzucono mi ludzi, którym nie mogłem ufać, komentuje Brawn, o czym wspomina agencja Reuters, której udało się uzyskać wersję dzieła. Nie bardzo wiedziałem, co próbowali zrobić. To znaczy, Niki (Lauda) mówił mi jedno, a potem słyszałem, jak mówił coś innego.
Zacząłem pracować z ludźmi, którym ostatecznie nie mogłem zaufać, ludźmi w zespole, którzy już zawiedli w swoim podejściu. »
Brawn wspomina także pojawienie się Paddy'ego Lowe'a w Mercedesie, odkryte na początku 2013 roku przez Brytyjczyka. „Kiedy zadawałem pytania Toto (Wolff) i Niki w tej sprawie, obwiniali się nawzajem. Spotkałem się z nimi, żeby omówić ten temat, ale wskazywali na siebie palcami. »
Książka Konkurencja Totalna będzie dostępna od 3 listopada.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)