Odpowiednio 15. i 17. miejsce Rubens Barrichello i Pastor Maldonado w dalszym ciągu nie zdołali otworzyć swojego licznika punktów. Pomimo udoskonaleń Wiliams FW33 nie puka do drzwi pierwszej dziesiątki. Wyjaśnia dyrektor techniczny Sam Michael.
Jak podsumowałbyś występy FW33 w Stambule?
Myślę, że nasze wyniki były lepsze niż podczas poprzednich GP, szczególnie w kwalifikacjach. Jesteśmy jednak w środku stawki, gdzie jedna lub dwie dziesiąte drużyny mogą grać na końcowej pozycji. Musimy nadal pracować nad poprawą.
W samochodzie pojawiły się nowe rzeczy. Czym one były i jaki wpływ miały na wydajność?
Chociaż mieliśmy nowe komponenty, ścigaliśmy się tylko z nowym przednim skrzydłem i nowymi tylnymi przewodami hamulcowymi. Mieliśmy pewne problemy z przygotowaniem tylnego skrzydła i dlatego zdecydowaliśmy się nie ścigać nim. Planujemy przetestować to ponownie w Barcelonie.
Zdecydowałeś się na trzy przystanki dwoma samochodami. Po co ?
Myśleliśmy, że będzie to skuteczniejsze. Jednak tylne opony narażamy na większy ból niż niektóre zespoły. Degradacja opon była większa, niż oczekiwano. Z perspektywy czasu powinniśmy byli postąpić jak Lotus Renault GP i wybierz strategię czterech przystanków.
Przy maksymalnej prędkości Rubens i Pastor byli o 12 km/h wolniejsi od najszybszego samochodu. Czy istnieje wyjaśnienie niskiej prędkości maksymalnej samochodu?
Nowe tylne skrzydło znacznie poprawiło naszą prędkość maksymalną, dlatego rozważamy zintegrowanie go z samochodem na następną rundę.
Następnym przystankiem jest Barcelona. Tor, na którym odbywały się zimowe testy. Czego oczekujesz od tego wyścigu?
Będziemy mieli nowego nadawcę do wypróbowania w Barcelonie, co powinno znacznie poprawić nasze wyniki.
Zapraszamy do zapoznania się z pełną analizą Grand Prix Turcji przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w Stambule w Waszym magazynie AUTOhebdo już jutro w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)