Po ogłoszeniu przedłużenia partnerstwa kierowcy pomiędzy Sauber et Ferrari, wraz z dostępnością włoskiego bloku w jego najnowszej wersji przez cały kolejny sezon, oczekiwanie na postęp po stronie Hinwil jest zgodne z prawem.
Jednakże oprócz wzrostu wydajności, jakiego oczekiwano w przypadku jednostki napędowej Maranello, Frédéric Vasseur wczoraj na konferencji prasowej wskazał, że szwajcarskie jednomiejscowe samochody powinny zyskać na powrocie do formy dzięki znaczącym pracom po stronie podwozia.
„Silnik będzie dwa dziesiątych – więcej nie powiem – a w kwestii podwozia będziemy musieli poczynić znacznie większe postępy, – awansuje szef zespołu Sauber.
Myślę, że rozpoczęliśmy projekt bardzo późno w zeszłym roku ze względu na sytuację finansową, a w tym sezonie przez długi czas byliśmy bardzo skupieni na samochodzie na sezon 2018. Znacznie większy postęp osiągniemy w zakresie podwozia niż silnika. »
Pytanie pilotażowe pozostaje bez odpowiedzi aż do Abu Zabi
Jeśli Marcus Ericsson i Pascal Wehrlein będą ewoluować do końca roku wraz z jednomiejscowy Szwajcaria, tandem utworzony w 2018 r. pozostaje nieznany. Frédéric Vasseur wyjaśnił, że ogłoszenie powinno zostać ogłoszone przed końcem sezonu. « Mam nadzieję, że ogłosimy to w Abu Zabi, – deklaruje francuski urzędnik.
Oczywiście zrobimy to przed Melbourne w przyszłym roku i nie będę tego powtarzał co tydzień. Myślę Charles Leclerc wykonał dobrą robotę (wczoraj wyłożony w EL1).
Sytuacja w pierwszym treningu nie jest łatwa, ponieważ najważniejszym celem jest uniknięcie wypadku i utrzymanie regularności, a on zawsze pokazuje dobre tempo i wykonuje dobrą robotę. »
Objęty opieką Akademii Kierowców Ferrari, mistrz Charles Leclerc F2 w tytule, pojawia się jako potencjalny kandydat, w szczególności obok Antonio Giovinazziego.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)