Peter Sauber potwierdził to niedawno: pod koniec pierwszych czterech Grand Prix sezonu wielkie jest rozczarowanie, że nie widzisz zespołu?Hinwil nie liczę żadnych punktów, a C29 wykazuje okrutny brak niezawodności. Rzeczywiście, sezon azjatycki F1 nie pozwolił drużynie na radość. W piątek celem było zwiększenie niezawodności tego jednomiejscowy.
« Przybyliśmy tutaj z pewnymi zmianami”, mówi James Key, dyrektor techniczny. Dzisiaj mogliśmy je przetestować. Dlatego wyszliśmy wcześnie z sesji. Niestety Pedro (de la Rosa) miał problem ze skrzynią biegów, nad którym obecnie pracujemy. Nie wiemy, czy jest to problem ze sprzętem, czy z systemem sterowania. »
« System kanałów F przebiega pomyślnie, jesteśmy bardzo zadowoleni z wykonanej pracy, Klucz kontynuuje. Także na poziomie aerodynamicznym, gdyż nowo wprowadzone elementy nie sprawiły nam żadnych niespodzianek. Znaleźliśmy kilka wskazówek dotyczących tuningu samochodu. »
Kamui Kobayashi, który był w czołówce drugiej sesji, jest zadowolony z dzisiejszego dnia. „ Ogólnie rzecz biorąc, jestem szczęśliwy. Nie spotkałem się z żadnymi problemami z samochodem i mogłem zmierzyć poprawę w ciągu dnia. Przez ostatnie trzy tygodnie naprawdę znaleźliśmy nowy sposób pracy. Teraz musimy popracować nad ustawieniami, ale nie ma większego problemu, nic, czego nie moglibyśmy rozwiązać. »
Ze swojej strony Pedro de la Rosa miał mniej szczęścia, ponieważ nie mógł pojechać podczas pierwszej sesji z powodu problemów ze sprzętem. „ Nadal miałem dobrą drugą sesję, mówi hiszpański kierowca. Mechanicy wykonali świetną robotę pomimo incydentu ze skrzynią biegów. Miałem tylko jedną sesję, ale pozwoliła nam ona potwierdzić dane z tunelu aerodynamicznego. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)