Mieszane uczucia w Renault

Francuski producent silników zainstalował najnowszą ewolucję turbo/hybrydowej jednostki napędowej V6 w Red Bullu Daniela Ricciardo. Wyniki pozostają jednak bardzo zróżnicowane.

opublikowany 17/11/2015 à 15:39

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Mieszane uczucia w Renault

„Bez większych różnic”. Obserwacja Daniel Ricciardo wydawało się jasne po pierwszych biegach w ostatni piątek w Brazylii. Australijski pilot Red Bull Racing w ostatni weekend na torze Interlagos skorzystał z najnowszej specyfikacji jednostki napędowej Renault, ale nie wydawał się całkowicie usatysfakcjonowany wynikami bloku francuskiego.

„Pozytywem jest to, że silnik jest niezawodny i mogliśmy się rozwijać przez cały dzień, dzięki czemu zgromadziliśmy kilometry i uzyskaliśmy dobre informacje. »
dodał Ricciardo, któremu jednak nie udało się wyprzedzić swojego kolegi z drużyny Daniila Kwiata w kwalifikacjach, zanim w niedzielę zakończył wyścig tuż za punktami, na co nie pomogła kara wynikająca z zastosowania nowego silnika.

W klanie Renault przyznajemy, że występy zaprezentowane w Brazylii nie osiągnęły oczekiwanego poziomu. « Niezawodność była, co niestety nie miało miejsca w przypadku oczekiwanego postępu.. Nadal byliśmy w stanie zgromadzić dane i przeanalizujemy je dla ostatniego wyścigu i poza sezonem. » komentuje Rémi Taffin, dyrektor operacyjny Renault Sport.

Czas pokaże, czy dane te przydadzą się Red Bullowi w 2016 roku, jako że austriacki zespół wciąż nie ogłosił nazwy swojego dostawcy silników.

Znajdź raport i analizę Grand Prix Brazylii, przygotowane przez naszych specjalnych korespondentów w São Paulo, w numerze 2038 AUTOhebdo, już dostępnym w wersji cyfroweji jutro w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz