FIA uznała zatem, że Sergio Pérez rzeczywiście był odpowiedzialny za kolizję z Felipe Massą podczas Grand Prix Kanady. Po nałożeniu kary za przesunięcie o pięć miejsc na starcie kierowcy Force India czerwony Byk Ringa Federacja zdecydowała się wrócić, wysłuchując wypowiedzi Meksykanina, który nie miał możliwości się wypowiedzieć.
Jednak pomimo obrony Sergio Péreza komisarze uznali, że Meksykanin zdecydował się utrzymać sankcję z tego powodu „że obrona jego pozycji nastąpiła w strefie hamowania. (Or) Artykuł 20.4 stanowi, że każdy manewr obronny wykorzystujący szerokość toru musi być wykonywany przed jakąkolwiek strefą hamowania.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)