Nowy Francorchamps przybył! I proszę na czas. Od czasu tradycyjnego zimowego zamknięcia toru w listopadzie tor zamienił się w gigantyczne mrowisko. Gigantyczny plac budowy, na którym bez wytchnienia pracowało od 200 do 250 osób, zwłaszcza dzięki stosunkowo łagodnej pogodzie. Około trzydziestu firm, z których mniej niż połowa pochodzi z okolic, kontynuowało prace, aby umożliwić ponowne otwarcie trasy w środę 15 marca. Rezultat jest oszałamiający!
Ce qui frappe, au premier regard, c’est l’absence de tribunes en face des stands des 24 Heures. Désormais, on a droit à une colline déboisée et largement tailladée. L’autre choc visuel, c’est la très impressionnante tribune qui se dresse désormais dans le Raidillon. Avouons que cette structure a de l’allure. 4595 places, dont le premier rang réservé aux PMR, y sont proposées en hauteur. De quoi profiter pleinement du spectacle dans la célèbre courbe, mais aussi de la sortie de la Source et même de la chicane de l’autre côté du circuit. Au rez-de-chaussée, cinq loges VIP
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)