Haas F1 Zespół ma problemy pod koniec sezonu. Jeśli zespół amerykański zdobył punkty w ostatni weekend podczas GP Meksyku, zajmując ósme miejsce Kevin Magnussen, Romain Grosjean nie trzymał rytmu i zajął ostatnie miejsce w rankingu. Zespół Gene'a Haasa pozostaje na ósmej pozycji w klasyfikacji konstruktorów ze stratą jednego punktu Renault Zespół Sport F1 na dwóch Grand Prix na koniec sezonu.
Podczas gdy Francuz nadal cierpi na poważne problemy z hamulcami utrudniające mu jazdę, zespół Haas F1 wolał szybko skoncentrować się na osiągnięciu jednomiejscowy sezonu 2018 kosztem VF-17.
„Postanowiliśmy skupić się na samochodzie z 2018 roku, ponieważ chcieliśmy wprowadzić znaczące zmiany, których nie mogliśmy całkowicie przenieść z VF-17– wyjaśnił Günther Steiner dziennikowi „Ekstra Bladet”. Z perspektywy czasu zatrzymaliśmy się trochę wcześniej. Czy powinniśmy byli to zrobić? Nie wiem. Wyrok poznamy dopiero w lutym, podczas procesów. »
„Obecnie mamy ładny tunel aerodynamiczny z dużą ilością danych, ale nie wiem, w jakim stopniu zmiany dokonane przez zespoły w jednomiejscowych pojazdach na rok 2017 będą można przenieść na samochody na rok 2018” – dodał. wyjaśnił Günther Steiner, który wskazał, że jego zespół nie skupił się na testowaniu Halo, systemu bezpieczeństwa w kokpicie, który będzie obowiązkowy od przyszłego roku.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)