Renault Sport F1 doświadczył trudnego sezonu 2015, borykając się z problemami z niezawodnością w połączeniu z krytyką ze strony czerwony Byk. Producent Diamonda nie wykorzystał udoskonaleń dokonanych w swojej jednostce napędowej, pozostawiając zwycięstwo firmie Stabilny Ferrari, które pozostanie jedynym zespołem, który będzie w stanie pokonać Mercedes.
„Do testów zimowych dotarliśmy ze znacznym postępem”– wyjaśnił Rémi Taffin, dyrektor operacyjny Renault Sport oficjalna strona F1. „Tak było w niektórych obszarach, ale w trzech ważnych obszarach odnieśliśmy porażkę. W szczególności mieliśmy problemy z niezawodnością tłoków, problemy elektroniczne, których nie mogliśmy zidentyfikować i trudności w podejmowaniu decyzji. Specyfikację jednostki napędowej na pierwszy wyścig ustalono bardzo późno. »
Niemniej jednak Rémi Taffin jest pewny przyszłości francuskiego silnika, zwłaszcza że Renault wzmocniło swoje zaangażowanie, kupując Lotus F1 Team. Wirusy-Châtillon zwrócił się także do firmy Ilmor Engineering, która wydaje się zapewniać skuteczne rezultaty.
„Byli w stanie wnieść różne koncepcje, takie jak nowa koncepcja spalania, i będziemy to kontynuować w 2016 roku. Zawsze będziemy się rozwijać wewnętrznie, ale partnerzy tacy jak Ilmor wnoszą nam bogatą wiedzę specjalistyczną. Z kilku powodów nie wykorzystaliśmy w pełni tej współpracy w 2015 roku, ale teraz jest ona pod naszą kontrolą i wiemy już, dokąd zmierzamy”., dodał Rémi Taffin.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)