Top 5 najpiękniejszych zimowych dekoracji

Czasami pierwsze testy są okazją do pochwalenia się bardzo pięknymi kolorami, zanim prawo marketingu i medialności zmniejszy kreatywność grafików. Oto pięć przykładów na zdjęciach.

opublikowany 14/02/2018 à 12:01

Bernard

0 Zobacz komentarze)

Top 5 najpiękniejszych zimowych dekoracji

5. Force India VJM01, 2008
Po zakupie byłego zespołu Jordan od Spykera, Vijay Mallya (VJ w nazwie samochodu) zmienia identyfikację wizualną swoich samochodów. Trochę burgunda w środku jasnej bieli, sponsorzy ze złotymi literami i oto piękna dekoracja, od razu rozpoznawalna.
 


© THIERRY BOVY / DPPI

Ale z pewnością musi być zbyt piękna, żeby ją tak trzymać; od pierwszego wydarzenia w Australii,jednomiejscowy egzemplarz ozdobiony jest wzorem stworzonym w programie Paint : elegancka czerwień rywalizuje o miejsce na pontonie ze złotem, nie zapominając o bieli i odrobinie szarości. Doprowadzający do wściekłości.

4. Toro Rosso STR1, 2006
Weź kolory czerwony Byk z połowy 2000 roku, usuń sponsorów i kilka linii dekoracji, zastąp żółty logo złotym i oto piękna dekoracja używana przez nowy zespół Toro Rosso poza sezonem 2006.


© JOSE RUBIO / RV RACING PRESS / DPPI

Vitantonio Liuzzi i Scott Speed ​​​​skorzystają wówczas z wybuchowego wystroju i jeszcze bardziej udany na sezon Grand Prix.

3. Renault R27, 2007
Po zdobyciu drugiego z rzędu tytułu kierowcy i producenta w 2006 roku, Renault zostało pozbawione głównego sponsora. W oczekiwaniu na przybycie ten okropny biało-pomarańczowy banku internetowego (ING), trójkolorowa formacja wypełnia pustą przestrzeń pięknym odcieniem ciemnoniebieski. W przypadku zwykłych żółtych pasków wynik jest harmonijny, z zauważalną nutą radości.


© Juan Luis De Vega Blanco/WRI2

2. McLaren MP4-12 i MP4-21, 1997 i 2005
Czasami wystarczy zachować prostotę. McLaren postanawia ozdobić swój samochód jednomiejscowy pomarańczowej sukienki „papaja” zimą 1997 roku. Odcień ten przypomina o historii marki w F1  ; pomiędzy 1968 a 1971, Bruce McLaren dostosowuje pomarańczowy kolor do swoich samochodów F1 po wypróbowaniu go na swoich prototypach Can-Am. Mika Häkkinen i David Coulthard wybiorą bardziej współczesne kolory, zgodne z kodem kolorystycznym nowego głównego sponsora, firmy tytoniowej West.


© Eric Vargiolu / DPPI

 


© THIERRY BOVY / DPPI

Inicjatywę tę wznowiono osiem lat później, a prawdopodobnie jeden z najpiękniejszych jednomiejscowych samochodów pierwszej dekady XXI wieku trafił w ręce Kimiego Räikkönena i Juana Pablo Montoyi.

1. Red Bull RB11, 2015
Najbardziej oryginalny ze wszystkich! W 2015 roku marka napojów energetycznych przeprowadziła dużą akcję promocyjną z dekoracją „kamuflażową” na potrzeby testów w Jérez de la Frontera i Barcelonie (Hiszpania). Oprócz funkcji promocyjnej i estetycznej dekoracja o nazwie „Camo” utrudnia rozróżnienie kształtów ciała. To dar niebios, gdy wiesz, jak polować na małe tajemnice aerodynamiczne, które toczą się na padoku podczas dni testowych.


DPPI / Florent Gooden

 


© Jean Francois Galeron/WRI2

Christian Horner, dyrektor zespołu, wyjaśni, jaki jest pomysł na takie malowanie narodził się z kasku używanego przez jego byłego ulubieńca Sebastiana Vettela w Monza (Włochy) w 2014 r. „To była świetna zabawa i pomyśleliśmy, że ciekawie byłoby rozszerzyć tę koncepcję na cały samochód. Dietrichowi Mateschitzowi (wielkiemu szefowi Red Bulla) spodobało się to, gdy to zobaczył. To jest w duchu Red Bulla, nie boimy się robić rzeczy inaczej. » Tego samego nie można powiedzieć ostateczne kolory...

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz