Po opublikowaniu najnowszej specyfikacji swojego układu napędowego podczas bezpłatnych treningów w piątek w Soczi, Honda udostępniła ją kierowcom Toro Rosso na cały weekend w domu.
Główny zespół włoskiego zespołu, który powiedział nam w Rosji, że ta nowa wersja jest już lepsza od śmigła Renault, postawił sobie wysokie cele Pierre Gasly et Brendon Hartley na terenie producenta ich silnika.
« Dzięki trzeciej specyfikacji silnika musimy być w Q3 i wyprzedzać Saubera, ponieważ oni wywierają na nas dużą presję w mistrzostwach „, powiedział w piątek Tost z Suzuki.
Charles Leclerc w rzeczywistości dwukrotnie zdobywa punkty w Singapurze i Soczi, gdzie Monako zaliczył swój najlepszy występ w sezonie. Dziewiąty w klasyfikacji producentów szwajcarski zespół traci obecnie trzy punkty do Toro Rosso.
Honda początkowo chciała używać swojego nowego silnika w Rosji, ale obawy dotyczące kalibracji śmigła zmusiły firmę Sakura do dostrojenia ustawień na kluczowe spotkanie w Suzuce. Źródło bliskie japońskiemu producentowi wyjaśniło nam na rosyjskim padoku, że Honda obawiała się wibracji w zespole silnik-skrzynia biegów.
« Jeśli chodzi o rozwój, nie jesteśmy tak szybcy, jak byśmy chcieli– powiedział Masashi Yamamoto. Udało nam się naprawić problemy z kalibracją, które pojawiły się w Rosji i Franz może spodziewać się konkurencyjnego weekendu ».
Menedżer Hondy ds. sportów motorowych wypowiada się jednak nieco ostrożniej niż jego partner w Toro Rosso, nie ogłaszając dokładnego celu.
« Spec 3 nie był jeszcze ścigany; już w najbliższy weekend będziemy mieli okazję po raz pierwszy zobaczyć go w reprezentacyjnych warunkach– dodał Yamamoto. Osiągi samochodu, a nie tylko silnika, będą bardziej porównywalne z osiągami naszych rywali ".
Toro Rosso nie zdobyło żadnego punktu w mistrzostwach od czasu, gdy Gasly zajął 9. miejsce w Grand Prix Belgii.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)