Toto Wolff, to zwycięstwo jest zwieńczeniem długiej podróży z Georgem…
Pod koniec wyścigu zobaczyłem go ponownie, gdy miał 16 lat, w garniturze, krawacie i prezentacji w programie Powerpoint. Jest pierwszym zawodnikiem naszego nowego programu dla juniorów, który wygrał wyścig. Odniósł największe sukcesy ze wszystkich, którzy wyszli z naszej akademii. Zawsze stawiamy przed nim trudne cele: wygrać GP3, wygrać GPXNUMX F2 ; co osiągnął w swoich debiutanckich sezonach. A potem o godz Williams, poszedł do najlepszej możliwej szkoły. Dziś jest jednym ze zwycięzców Grand Prix i zasłużył na to!
Jak ważne jest to zwycięstwo dla zespołu?
Ten sukces pokazuje naszą zdolność do rozwoju i napawa mnie ogromną dumą. Mieliśmy momenty, w których czuliśmy, że rozumiemy samochód, ale zdarzały się niepowodzenia i niezwykle trudne weekendy, takie jak Spa. Nigdy nie przestaliśmy wierzyć, że podążamy właściwą drogą, jednocześnie zdając sobie sprawę, że nie zawsze wszystko rozumiemy. To pokazuje sposób myślenia i wartości zespołu. Jestem bardzo dumny z tego, co osiągnęliśmy i z organizacji, którą zbudowaliśmy, która pozwoliła nam utrzymać kurs i dzisiaj wygrać. Organizacja, która poradzi sobie beze mnie, napawa mnie jeszcze większą dumą.
Czy teraz rozumiesz problemy, które utrudniały ci grę przez większą część sezonu?
Nikt z nas nigdy nie powie, że dopracowaliśmy wszystko w najdrobniejszych szczegółach, ponieważ jest to praca ciągła. Ale zapewniliśmy dobry rozwój Austin i byliśmy silni w Meksyku. Tutaj, na Interlagos, który nie był torem, na którym spodziewaliśmy się superkonkurencyjności, przewyższyliśmy wszystkich. To pokazuje, że robimy postępy w opanowaniu samochodu i wykorzystaniu jego potencjału. To oczywiście napawa optymizmem na przyszły rok. To zwycięstwo będzie już jutro!
Byłeś przynajmniej na tym samym poziomie co czerwony Byk w Brazylii. Czy tak samo będzie w Abu Zabi?
Na papierze Abu Zabi jest znacznie trudniejsze ze względu na nasz opór. Z drugiej strony nie wiemy, dlaczego w ten weekend tak daleko wyprzedziliśmy wszystkich. Niezależnie od tego, czy korzystaliśmy z opony miękkiej, czy średniej, byliśmy najbardziej wydajni. Po co ? Myślę, że jest to spowodowane wszystkimi ulepszeniami wprowadzonymi do samochodu i dobrą pracą wykonaną w trakcie sezonu nad silnikiem. Na przestrzeni ostatnich trzech wyścigów odnotowaliśmy pozytywny trend, ale daleko nam do powrotu do dominacji.
CZYTAJ TAKŻE > Pojawienie się George’a Russella
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)