Od czasu przejęcia F1 przez Liberty Media amerykański gigant zapoczątkował szereg zmian wokół dyscypliny. Jednak najważniejszym projektem pozostają przyszłe regulacje dotyczące silników zaplanowane na rok 2021.
Szczególnie myślimy o horyzoncie, który w szczególności może pozwolić na wejście do tańca nowym producentom Aston Martin który regularnie wyrażał zainteresowanie przyszłymi kierunkami obranymi przez F1.
Możliwa atrakcja po negocjacjach w sprawie nadchodzącej architektury turbo/hybrydowych jednostek napędowych V6, które powinny również zapewniać lepsze występy na torze. „Poszliśmy już na ustępstwa w ważnych kwestiach, takich jak porzucenie MGU-H, rappelle Toto Wolff, szef Mercedes AMG F1.
Uważamy, że cofamy się o krok pod względem technologicznym, ale zaakceptowaliśmy ten kompromis dla dobra sportu. Zwiększą się obroty silnika, zmniejszy się limit paliwa, a hałas będzie lepszy.
Jeśli chodzi o silnik, nie jesteśmy daleko od zaznaczenia wszystkich pól. Jedyną ważną rzeczą do naprawienia jest fakt, że w dalszym ciągu dużo inwestujemy w rozwój i musimy znaleźć rozwiązanie, aby w ciągu najbliższych kilku lat wydawać mniej, ponieważ będziemy musieli ponieść koszty nowego układ napędowy. »
Ponieważ kwestia kosztów pozostaje istotną kwestią dla wielu graczy, takich jak Williams, obrońca nadzoru nad aspektem finansowym. „Liberty zrozumiała, że ograniczonego budżetu nie można zastosować z dnia na dzień, Wspomina jednak Toto Wolffa.
Proces ten musi rozciągnąć się na kilka lat i uwzględniać struktury każdej osoby. Liberty bierze pod uwagę naszą opinię i jasne jest, że wszyscy będziemy bronić naszych struktur. Wyraźnie to wyraziliśmy. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)