Źle wyregulowane skrzydło było przyczyną kiepskiego wyścigu Verstappena

Holender i Red Bull potwierdzili, że zła regulacja przedniego skrzydła skomplikowała prowadzenie RB16 w dniu Grand Prix Turcji.

opublikowany 18/11/2020 à 10:48

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

Źle wyregulowane skrzydło było przyczyną kiepskiego wyścigu Verstappena

Drugi na starcie w ostatnią niedzielę Max Verstappen przeżył bardzo skomplikowany wyścig. Choć zły start odrobił awansem na trzecie miejsce, Holender popełnił błąd goniąc za Sergio Pérezem o drugą pozycję.

Od tego momentu jego Grand Prix Turcji stało się trudne. Pilot czerwony Byk popełnił serię błędów i spadł z rankingu z miernym szóstym miejscem na mecie. Bezzwłocznie główny zainteresowany i jego zespół zaczęli szukać powodu i sposobu.

Po analizie okazało się, że przednie skrzydło jednomiejscowy oznaczony numerem 33 był słabo wyregulowany. „ Wszystko poszło źle, wyjaśnia Max Verstappen w felietonach Telegraaf. Okazało się, że ustawienie przedniego skrzydła było nieprawidłowe. Po jednej stronie mieliśmy o siedem stopni mniej w stosunku do tego, co powinniśmy mieć przy ustawieniu lotek. To naprawdę dużo. W takich warunkach prawie nic nie działa ".

Informacje potwierdzone przez Red Bulla na stronie internetowej Formuły 1 dodają, że ta zła regulacja powoduje brak równowagi aerodynamicznej, komplikując w ten sposób prowadzenie samochodu.

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)