Z Hungaroringu Pierre Gasly mógł jedynie docenić przyczepność na mokrej nawierzchni w ten piątek podczas pierwszych przejazdów Grand Prix Węgier.
Francuzi z Stabilny Alfa Tauryń nie był w stanie ustawić czasu w pierwszym treningu wolnym, utknął w boksie z powodu problemu z danymi wykrytego w jednostce napędowej Hondy w jego AT1. Wystarczająco, aby wywołać pewne zamieszanie wokół jednomiejscowy nr 10, aby być
„W ramach środków ostrożności wymieniliśmy niektóre komponenty i w drugim programie działało bez problemów. » wyznaje Toyoharu Tanabe, dyrektor techniczny Hondy F1.
Sesja, podczas której Pierre Gasly mógł szczególnie potwierdzić zmiany wprowadzone w jednostce napędowej swojego samochodu. „Popołudniowa sesja była mokra, więc przejechaliśmy tylko kilka okrążeń, co oczywiście nie jest idealne, biorąc pod uwagę, że nie jechaliśmy w pierwszym treningu, przyznaje Norman.
Jutro rano odbędzie się kolejna sesja treningowa, która powinna być sucha, abyśmy mogli przygotować samochód do kwalifikacji. Spróbujemy wykorzystać dane z poranka Daniila, aby jutro mieć lepszy dzień. »
Jazda koniecznie ograniczona, aby zaoszczędzić komplety opon deszczowych ze względu na możliwe opady jutro i w niedzielę nad Hungaroringiem. Według kierownictwa AlphaTauri, niezależnie od warunków, na węgierskim kołowrotku opona powinna odgrywać rolę.
„Widzieliśmy wiele samochodów z poważnymi uziarnieniami na miękkich oponach, co może odegrać interesującą rolę w dalszej części weekendu i podczas wyścigu, jeśli będzie sucho. » analizuje Guillaume Dezoteux, odpowiedzialny za osiągi pojazdu.
Jednak w przypadku tego ostatniego nadal pozostaje wiele do zrobienia, gdyż w opinii kierowców równowaga i przyczepność są niepewne.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)